Napisano 28 Październik 200816 l Mam polozona texture na poligonie i uzylem maski w transparent. Wszystko bylo by OK gdyby nie to ze odblaski pojawiaja sie na calym polignie a nie tylko na czesi ktora jest widoczna poprzez maske. Jak mozna zmusic zeby liczyl tylko ta czesc ktora jest widoczna poprzez maske. Zalaczam JPG dla zobrarowania problemu dolna krawedz.
Napisano 28 Październik 200816 l Naloz tez podobną, ale odwroconą maske na specular i reflection. Pozdr.
Napisano 28 Październik 200816 l materjalu ? :) raczej materiału... transparentnosc ? :] Pisz po polsku albo angielsku ale nie odmieniaj tego bo śmiesznie wygląda.
Napisano 28 Październik 200816 l Autor materjalu ? :) raczej materiału... transparentnosc ? :] Pisz po polsku albo angielsku ale nie odmieniaj tego bo śmiesznie wygląda. hcpiter kolego masz jakis pomysl to prosze o pomoc jesli nie to zachowaj swoje uwagi dotyczace pisowni gleboko w.......
Napisano 28 Październik 200816 l Autor Naloz tez podobną, ale odwroconą maske na specular i reflection. Pozdr. ca mel dziekuje wszystko dziala ok milego dnia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto