Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam polozona texture na poligonie i uzylem maski w transparent. Wszystko bylo by OK gdyby nie to ze odblaski pojawiaja sie na calym polignie a nie tylko na czesi ktora jest widoczna poprzez maske. Jak mozna zmusic zeby liczyl tylko ta czesc ktora jest widoczna poprzez maske. Zalaczam JPG dla zobrarowania problemu dolna krawedz.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 825
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Naloz tez podobną, ale odwroconą maske na specular i reflection.

 

Pozdr.

Napisano

materjalu ? :) raczej materiału... transparentnosc ? :] Pisz po polsku albo angielsku ale nie odmieniaj tego bo śmiesznie wygląda.

Napisano
  • Autor
materjalu ? :) raczej materiału... transparentnosc ? :] Pisz po polsku albo angielsku ale nie odmieniaj tego bo śmiesznie wygląda.

 

 

hcpiter kolego masz jakis pomysl to prosze o pomoc jesli nie to zachowaj swoje uwagi dotyczace pisowni gleboko w.......

Napisano
  • Autor
Naloz tez podobną, ale odwroconą maske na specular i reflection.

 

Pozdr.

ca mel dziekuje wszystko dziala ok milego dnia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności