ndru Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 (edytowane) Pomysl na prace zrodzil sie z nastepujacej idei - jak wygladalby swiat z zupelnie odmienna fizyka - woda rozszczepia sie w drzazgi, papier bije sie na odlamki, szklo rozchlapuje sie... Chcialem uchwycic moment upadku zarowki oraz uzyskac efekt amatorskiego aparatu fotograficznego. Soft Cinema 4d R11 i photoshop Oto efekty: Po obrobce w photoshopie Siatka I AO pass Zapraszam do komentowania Edytowane 31 Październik 2008 przez ndru
arev Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 Nawet ciekawy efekt. Nowy renderek lepszy. Trochę niestety że bańka i ten "plask" nie są jednym obiektem. Pozdro ;)
ndru Napisano 3 Listopad 2008 Autor Napisano 3 Listopad 2008 Niewiele komentarzy - wiem tytul posta nie jest zachecajacy. Uzylem realflowa, zeby zasymulowac "plasniecie". Ktora opcja jest waszym zdaniem najlepsza (sory za rozwalenie strony:) )
mikodelini Napisano 3 Listopad 2008 Napisano 3 Listopad 2008 (edytowane) dla mnie z tych dwóch zdecydowanie pierwsza .. ale coś mi nie gra .. brakuje jakoś dynamiki EDIT: tak sobie patrzyłem na zdjęcie takich wodnych "plusków" link i zwróciłem uwagę na to , że w przypadku kiedy już taki "plusk" wody występuje to tafla wody nie pozostaje płaska.. może to to mi nie leży .. pozdrawiam Edytowane 3 Listopad 2008 przez mikodelini
ndru Napisano 3 Listopad 2008 Autor Napisano 3 Listopad 2008 Rzecz polega na tym, ze ta zarowka "rozchlapuje" sie na twardej powierzchni, a nie wpada w wode - jak wspomnialem w pierwszym poscie, ma to byc zachowanie nierealistyczne - szklo=woda.
Blader Napisano 3 Listopad 2008 Napisano 3 Listopad 2008 Wyglada ok, lecz dla mnie, za malo "tej wody" rozlanej, tak z 1 cm wiecej i byloby git
mikodelini Napisano 3 Listopad 2008 Napisano 3 Listopad 2008 aaaa :) mnie ta błyszcząca powierzchnia tej twardej powierzchni zmyliła.. sorry
goran Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 Mnie się podoba 4ta wersja, tylko woda wyglada w niej jak żel, troszkę za gęsta.
JW_2305 Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 Gdybym nie przeczytal, to nie skapnalbym sie, ze to zarowka jest z wody, wydaje sie, ze ta powierzchnia to woda, a zarowka jest wbita w nia. A komentarzy niewiele, bo w sumie rozbudowany projekt to, to nie jest;p
brumugun Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 oprócz rozchlapanej wody, dodaj może fale na samej powierzchni żarówki powstałe wskutek uderzenia.
marcin wuu Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 um - a ta inna fizyka to powoduje że żarówka świeci bez prądu?
ndru Napisano 5 Listopad 2008 Autor Napisano 5 Listopad 2008 marcin_wuu: Dlaczego nie:) Ogolnie obrazek ma byc tak odrealniony jak tylko mozna. brumugun:sluszna uwaga Postanowilem zrezygnowac z poprzedniego tla na rzecz bardziej studyjnego. Oto praktycznie ostateczna wersja dziela. Renderuje wersje HQ.
Blader Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 Hm te czarne "obszary" kolo, zarowki troche dziwnie wygladaja, no i zarowka jak jest jeje trzon (od gory pod metalowym) zrobilbym jakies pekniecie lekkie czy cos takiego. Ale pozxatym ładna pracka. Kongratulejszyn xD
Ania Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 sam rozprysk w pierwszych wersjach wyglądał dużo lepiej (w jednej jakby płaszczyźnie, a nie w tylu małych kuleczkach) pomysł bardzo fajny.
ndru Napisano 5 Listopad 2008 Autor Napisano 5 Listopad 2008 Zapraszam do komentowania w galerii. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=750223#post750223
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się