Napisano 31 Październik 200816 l Pomysl na prace zrodzil sie z nastepujacej idei - jak wygladalby swiat z zupelnie odmienna fizyka - woda rozszczepia sie w drzazgi, papier bije sie na odlamki, szklo rozchlapuje sie... Chcialem uchwycic moment upadku zarowki oraz uzyskac efekt amatorskiego aparatu fotograficznego. Soft Cinema 4d R11 i photoshop Oto efekty: Po obrobce w photoshopie Siatka I AO pass Zapraszam do komentowania Edytowane 31 Październik 200816 l przez ndru
Napisano 31 Październik 200816 l Nawet ciekawy efekt. Nowy renderek lepszy. Trochę niestety że bańka i ten "plask" nie są jednym obiektem. Pozdro ;)
Napisano 3 Listopad 200816 l Autor Niewiele komentarzy - wiem tytul posta nie jest zachecajacy. Uzylem realflowa, zeby zasymulowac "plasniecie". Ktora opcja jest waszym zdaniem najlepsza (sory za rozwalenie strony:) )
Napisano 3 Listopad 200816 l dla mnie z tych dwóch zdecydowanie pierwsza .. ale coś mi nie gra .. brakuje jakoś dynamiki EDIT: tak sobie patrzyłem na zdjęcie takich wodnych "plusków" link i zwróciłem uwagę na to , że w przypadku kiedy już taki "plusk" wody występuje to tafla wody nie pozostaje płaska.. może to to mi nie leży .. pozdrawiam Edytowane 3 Listopad 200816 l przez mikodelini
Napisano 3 Listopad 200816 l Autor Rzecz polega na tym, ze ta zarowka "rozchlapuje" sie na twardej powierzchni, a nie wpada w wode - jak wspomnialem w pierwszym poscie, ma to byc zachowanie nierealistyczne - szklo=woda.
Napisano 3 Listopad 200816 l Wyglada ok, lecz dla mnie, za malo "tej wody" rozlanej, tak z 1 cm wiecej i byloby git
Napisano 3 Listopad 200816 l aaaa :) mnie ta błyszcząca powierzchnia tej twardej powierzchni zmyliła.. sorry
Napisano 4 Listopad 200816 l Mnie się podoba 4ta wersja, tylko woda wyglada w niej jak żel, troszkę za gęsta.
Napisano 4 Listopad 200816 l Gdybym nie przeczytal, to nie skapnalbym sie, ze to zarowka jest z wody, wydaje sie, ze ta powierzchnia to woda, a zarowka jest wbita w nia. A komentarzy niewiele, bo w sumie rozbudowany projekt to, to nie jest;p
Napisano 5 Listopad 200816 l oprócz rozchlapanej wody, dodaj może fale na samej powierzchni żarówki powstałe wskutek uderzenia.
Napisano 5 Listopad 200816 l Autor marcin_wuu: Dlaczego nie:) Ogolnie obrazek ma byc tak odrealniony jak tylko mozna. brumugun:sluszna uwaga Postanowilem zrezygnowac z poprzedniego tla na rzecz bardziej studyjnego. Oto praktycznie ostateczna wersja dziela. Renderuje wersje HQ.
Napisano 5 Listopad 200816 l Hm te czarne "obszary" kolo, zarowki troche dziwnie wygladaja, no i zarowka jak jest jeje trzon (od gory pod metalowym) zrobilbym jakies pekniecie lekkie czy cos takiego. Ale pozxatym ładna pracka. Kongratulejszyn xD
Napisano 5 Listopad 200816 l sam rozprysk w pierwszych wersjach wyglądał dużo lepiej (w jednej jakby płaszczyźnie, a nie w tylu małych kuleczkach) pomysł bardzo fajny.
Napisano 5 Listopad 200816 l Autor Zapraszam do komentowania w galerii. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=750223#post750223
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto