Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pomysl na prace zrodzil sie z nastepujacej idei - jak wygladalby swiat z zupelnie odmienna fizyka - woda rozszczepia sie w drzazgi, papier bije sie na odlamki, szklo rozchlapuje sie...

Chcialem uchwycic moment upadku zarowki oraz uzyskac efekt amatorskiego aparatu fotograficznego.

Soft Cinema 4d R11 i photoshop

Oto efekty:

Po obrobce w photoshopie

bulb-comp.jpg

Siatka

bulb05WF_comp.jpg

I AO pass

bulb05AO_comp.jpg

 

Zapraszam do komentowania

Edytowane przez ndru

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nawet ciekawy efekt. Nowy renderek lepszy. Trochę niestety że bańka i ten "plask" nie są jednym obiektem. Pozdro ;)

Napisano
  • Autor

Niewiele komentarzy - wiem tytul posta nie jest zachecajacy.

Uzylem realflowa, zeby zasymulowac "plasniecie". Ktora opcja jest waszym zdaniem najlepsza (sory za rozwalenie strony:) )

bulb_all.jpg

Napisano

dla mnie z tych dwóch zdecydowanie pierwsza .. ale coś mi nie gra .. brakuje jakoś dynamiki

EDIT:

tak sobie patrzyłem na zdjęcie takich wodnych "plusków" link i zwróciłem uwagę na to , że w przypadku kiedy już taki "plusk" wody występuje to tafla wody nie pozostaje płaska.. może to to mi nie leży ..

pozdrawiam

Edytowane przez mikodelini

Napisano
  • Autor

Rzecz polega na tym, ze ta zarowka "rozchlapuje" sie na twardej powierzchni, a nie wpada w wode - jak wspomnialem w pierwszym poscie, ma to byc zachowanie nierealistyczne - szklo=woda.

Napisano

Wyglada ok, lecz dla mnie, za malo "tej wody" rozlanej, tak z 1 cm wiecej i byloby git

Napisano

Mnie się podoba 4ta wersja, tylko woda wyglada w niej jak żel, troszkę za gęsta.

Napisano

Gdybym nie przeczytal, to nie skapnalbym sie, ze to zarowka jest z wody, wydaje sie, ze ta powierzchnia to woda, a zarowka jest wbita w nia.

A komentarzy niewiele, bo w sumie rozbudowany projekt to, to nie jest;p

Napisano

oprócz rozchlapanej wody, dodaj może fale na samej powierzchni żarówki powstałe wskutek uderzenia.

Napisano
  • Autor

marcin_wuu: Dlaczego nie:) Ogolnie obrazek ma byc tak odrealniony jak tylko mozna.

brumugun:sluszna uwaga

Postanowilem zrezygnowac z poprzedniego tla na rzecz bardziej studyjnego. Oto praktycznie ostateczna wersja dziela. Renderuje wersje HQ.

bulb-comp6.jpg

Napisano

Hm te czarne "obszary" kolo, zarowki troche dziwnie wygladaja, no i zarowka jak jest jeje trzon (od gory pod metalowym) zrobilbym jakies pekniecie lekkie czy cos takiego. Ale pozxatym ładna pracka. Kongratulejszyn xD

Napisano

sam rozprysk w pierwszych wersjach wyglądał dużo lepiej (w jednej jakby płaszczyźnie, a nie w tylu małych kuleczkach)

pomysł bardzo fajny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności