Napisano 1 Listopad 200816 l Mam wersję Blendera 2.48 skompilowaną dla Windowsa Visty, którego mam na kompie. Wreszcie udało mi się wyciąć kilka razy dziury w obiektach typu cube, ale nie za każdym razem mi to wychodzi! Robię to samo, nawet w tej samej kolejności zaznaczam obiekty a nie zawsze mi wychodzi! Dlaczego tak jest? Może ta wersja jest trefna?
Napisano 1 Listopad 200816 l normalnie zwaliłbym na vistę ;P ale sądzę że tym razem to wina użytkownika ;) opisz dokładniej jak to wycinasz, krok po kroku. możliwe że zaznaczasz wierzchołki w jednym z widoków (przód,bok,góra) i nie zaznaczasz wierzchołków tego samego plane (nie zapala się na różowo)
Napisano 1 Listopad 200816 l Autor Już chyba wiem o co chodziło. Prawdopodobnie o to że przy wycinaniu metodą boola jak szablon ustawiam w wycinanym elemencie to w tym elemencie musi byc punkt środkowy (czy jak to sie tam nazywa) tego szablonu i najpierw trzeba zaznaczyć to w czym ma być dziura a potem szablon i wtedy wciskam W i wybieram Difference. Trzeba zwracać uwagę na kolejność zaznaczania i inne mało widoczne pierdoły typu kropeczka w środku itp. bo jak coś nie w tej kolejności to kłopoty są. No i w końcu wyciąłem w domku okna i dzwi i jestem z siebie dumny :)
Napisano 1 Listopad 200816 l Od razu daj sobie spokój z booleanem. Więcej z tym kłopotów niż zysków. Otwory wycina się innymi sposobami.
Napisano 2 Listopad 200816 l Autor Kłopotów z tym mnóstwo było. Mógłbyś mi powiedzieć jak w inny sposób wyciąć otwór?
Napisano 2 Listopad 200816 l Też bym się podczepił pod to pytanie bo albo przesuwam ręcznie vertexy albo wycinam booleanem,mrys,daj znać o innej metodzie;]
Napisano 2 Listopad 200816 l Autor Znalazłem jeszcze taki sposób http://blendernewbies.blogspot.com/search/label/3D%20Cursor , zaraz go wypróbuję.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto