Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam wersję Blendera 2.48 skompilowaną dla Windowsa Visty, którego mam na kompie.

Wreszcie udało mi się wyciąć kilka razy dziury w obiektach typu cube, ale nie za każdym razem mi to wychodzi! Robię to samo, nawet w tej samej kolejności zaznaczam obiekty a nie zawsze mi wychodzi! Dlaczego tak jest? Może ta wersja jest trefna?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

normalnie zwaliłbym na vistę ;P ale sądzę że tym razem to wina użytkownika ;)

opisz dokładniej jak to wycinasz, krok po kroku.

możliwe że zaznaczasz wierzchołki w jednym z widoków (przód,bok,góra) i nie zaznaczasz wierzchołków tego samego plane (nie zapala się na różowo)

Napisano
  • Autor

Już chyba wiem o co chodziło. Prawdopodobnie o to że przy wycinaniu metodą boola jak szablon ustawiam w wycinanym elemencie to w tym elemencie musi byc punkt środkowy (czy jak to sie tam nazywa) tego szablonu i najpierw trzeba zaznaczyć to w czym ma być dziura a potem szablon i wtedy wciskam W i wybieram Difference. Trzeba zwracać uwagę na kolejność zaznaczania i inne mało widoczne pierdoły typu kropeczka w środku itp. bo jak coś nie w tej kolejności to kłopoty są. No i w końcu wyciąłem w domku okna i dzwi i jestem z siebie dumny :)

Napisano

Od razu daj sobie spokój z booleanem. Więcej z tym kłopotów niż zysków. Otwory wycina się innymi sposobami.

Napisano
  • Autor

Kłopotów z tym mnóstwo było. Mógłbyś mi powiedzieć jak w inny sposób wyciąć otwór?

Napisano

Też bym się podczepił pod to pytanie bo albo przesuwam ręcznie vertexy albo wycinam booleanem,mrys,daj znać o innej metodzie;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności