Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

niedawno zacząłem tę prackę, jest to mianowicie SKOT-2A (Średni, Kołowy, Opancerzony Transporter). Nie chciałem go wrzucać, puki nie miał chociaż kilku detali.

skot04.png

 

Jak widać, na razie z detali są tylko elementy na przodzie i boku pojazdu (ta niby wieżyczka ma mi tylko przypominać, że wymodelowanie jej lepszej wersji jeszcze przede mną;) ).

Mam nadzieje, że się podoba no i wszystkie komenty mile widziane.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajnie czekam na kolejne aktualki :) jestem początkujący lecz bardzo dużo czasu poświęcam na 3ds maxa jak dla mnie wszystko dobrze nie dopatrzyłem się błędów przynajmniej w tym widoku, też mam zamiar zabrac się za coś wojskowe z II WŚ ale będzie to jakiś czołg ale jak narazie kończe mój pierwszy model w życiu RX8 Mazde ;)

Napisano

Hmm... niewiele odpowiedzi, nie wiem, czy to źle czy dobrze ;)

 

No ale przyszła w końcu pora na upka, tym razem kilka ujęć:

edit05_1.png

edit05_3.png

05_4.png

edit05_2.png

Mam nadzieje, że się podoba, jak nie to krytykujcie.

Napisano

W końcu udało mi się zakończyć model, oto wynik:

skot06_1.png

skot06small2.png

skot06small1.png

 

A jeśli chodzi o tekstury, to w sumie na tym projekcie chciałem się nauczyć tworzyć porządne tekstury. Nie wiem tylko, czy nie narzuciłem sobie za dużego detalu... szykują się nieprzespane noce ;)

Napisano

Po wielu poległych bojach oto w sumie moja pierwsza poważna tekstura:

skot07.png

I jak? "Good enough"? Jakieś poprawki (prócz tych oczywistych biało/szaro/czarnych)?

Napisano

Wrzóć w większej rozdziałce bo mało widać.

Na "łysym" modelu dziwnie wyglądała przednia płyta, chodzi mi o wariacje GI przy tym drążku z przodu, ale na tym renderze już tego nie widać. poza tym wierzyczka się błyszczy, a reszta nie...

Model spoko.

Napisano (edytowane)

Link do większej wersji, kilka bugów co dopiero teraz wyszły poprawionych:

SKOT

 

Jeśli chodzi o wariacje na "łysym" to były one spowodowane szybszym/mniej dokładnym algorytmem AO, więc panika nie potrzebna ;) A wieżyczkę faktycznie przeoczyłem, zdawało mi się, że to wcześniej poprawiłem...

Edytowane przez shqoopoo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności