Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

niedawno zacząłem tę prackę, jest to mianowicie SKOT-2A (Średni, Kołowy, Opancerzony Transporter). Nie chciałem go wrzucać, puki nie miał chociaż kilku detali.

skot04.png

 

Jak widać, na razie z detali są tylko elementy na przodzie i boku pojazdu (ta niby wieżyczka ma mi tylko przypominać, że wymodelowanie jej lepszej wersji jeszcze przede mną;) ).

Mam nadzieje, że się podoba no i wszystkie komenty mile widziane.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajnie czekam na kolejne aktualki :) jestem początkujący lecz bardzo dużo czasu poświęcam na 3ds maxa jak dla mnie wszystko dobrze nie dopatrzyłem się błędów przynajmniej w tym widoku, też mam zamiar zabrac się za coś wojskowe z II WŚ ale będzie to jakiś czołg ale jak narazie kończe mój pierwszy model w życiu RX8 Mazde ;)

Napisano
  • Autor

Hmm... niewiele odpowiedzi, nie wiem, czy to źle czy dobrze ;)

 

No ale przyszła w końcu pora na upka, tym razem kilka ujęć:

edit05_1.png

edit05_3.png

05_4.png

edit05_2.png

Mam nadzieje, że się podoba, jak nie to krytykujcie.

Napisano
  • Autor

W końcu udało mi się zakończyć model, oto wynik:

skot06_1.png

skot06small2.png

skot06small1.png

 

A jeśli chodzi o tekstury, to w sumie na tym projekcie chciałem się nauczyć tworzyć porządne tekstury. Nie wiem tylko, czy nie narzuciłem sobie za dużego detalu... szykują się nieprzespane noce ;)

Napisano
  • Autor

Po wielu poległych bojach oto w sumie moja pierwsza poważna tekstura:

skot07.png

I jak? "Good enough"? Jakieś poprawki (prócz tych oczywistych biało/szaro/czarnych)?

Napisano

Wrzóć w większej rozdziałce bo mało widać.

Na "łysym" modelu dziwnie wyglądała przednia płyta, chodzi mi o wariacje GI przy tym drążku z przodu, ale na tym renderze już tego nie widać. poza tym wierzyczka się błyszczy, a reszta nie...

Model spoko.

Napisano
  • Autor

Link do większej wersji, kilka bugów co dopiero teraz wyszły poprawionych:

SKOT

 

Jeśli chodzi o wariacje na "łysym" to były one spowodowane szybszym/mniej dokładnym algorytmem AO, więc panika nie potrzebna ;) A wieżyczkę faktycznie przeoczyłem, zdawało mi się, że to wcześniej poprawiłem...

Edytowane przez shqoopoo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności