Marshall Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 Witam To moja pierwsza ukonczona praca w max'ie takze prosze o wytykanie bledow co bede umial to poprawie. Kwiaty zapozyczone z archmodels bodajde jeszcze nie nauczylem sie texturowania do konca ;). Oraz wiem ze pusto za oknem ale nie umiem jeszcze stosowac HDRI. Prosze o pomoc :). Pozdrawiam.
wogrodnik Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 Cześć. Jedno co mogę Ci pomóc to oteksturowanie podłogi:) panele są nieproporcjonalnie duże co pewnie widzisz... aby je zmniejszyć wejdź w material editor (M) wybierz tam próbkę materiału (podłogi) z listy modyfikacji rozwiń Maps i w mapie diffuse color zmień wartość parametru tiling:)to samo zrób również z innymi mapami tego materiału do których wczytywałeś ten sam obrazek... dla przykładu to może być bump. Tak wygląda sytuacja z materiałami typu standard. Jeżeli korzystasz z materiałów mentalowskich to odpowiednikiem mapy diffuse color jest surface. Inna możliwość to przypisanie do podłogi modyfikatora UVW map i dopiero w nim zmienienie wartości parametru tile:) powodznie w dalszej pracy nad projektem:)
Fafik Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 Jak na moje oko, to ściana lewa chce się położyć, ale sufit ją jeszcze trzyma - Przynajmniej takie wrażenie odnoszę :) Obrazy (Głównie ten z prawej strony, bo z lewej jest dość ostry) nad łóżkiem są rozmyte, natomiast reszta jest ostra, moja rada: Zmień obrazki, lub rozmyj lekko resztę obrazka, wtedy będzie ładni :D
Marshall Napisano 13 Listopad 2008 Autor Napisano 13 Listopad 2008 update. Podloga zmieniona jak mi doradzono, wzialem sie za kwiaty ;). Co jeszcze do zmiany? Prosze o pomoc :)
marcin wuu Napisano 13 Listopad 2008 Napisano 13 Listopad 2008 żeby bardziej urealistycznić, jak już masz podłogę z wypolerowanego szkła pomalowanego we wzory paneli drewnianych, to daj na środku ze dwa takie stojaczki z macdonalda "uwaga śliska podłoga"
Marshall Napisano 13 Listopad 2008 Autor Napisano 13 Listopad 2008 hehehe :D A tak na poważnie - jak to zmienić żeby było dobrze? :)
pressenter Napisano 13 Listopad 2008 Napisano 13 Listopad 2008 A ja tak zapytam w ogóle, bo lol jeszcze nikt tego nie zrobił... to jest scanline? Mental?
Marshall Napisano 13 Listopad 2008 Autor Napisano 13 Listopad 2008 To jest Vray. Jestem początkujący także wiem że wygląda to jak wygląda. Ale po to jest ten dział by wiedzieć co jest źle co poprawić?
Loki Napisano 13 Listopad 2008 Napisano 13 Listopad 2008 1) używaj Camera Correction (albo VrayPhisiclaCamera i tam w jej opjach jest Guess Vertical Shift, albo dla normalnej kamery - Modyfikator Camera Correction - pozbędziesz się 3 zbiegu który kiepsko generalnie wygląda) 2) Jeśli chcesz się pozbyć "szklanej" podłogi, w materiale deskek wrzuć sobie w slot reflection jakąś mapkę (np Fallof ) i pokombinuj z jej opcjami 3) Włącz sobie "Vray Frame Buffer" - zakładka w opcjach renderera, i pobaw się z Curvami - zobaczysz co trzeba zrobić z obrazkiem, natężeniem światła itp żeby wyglądało to bardziej naturalnie. miłej zabawy życzę, nie jest tragicznie jak na 1 raz :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się