Skocz do zawartości

Wiz3d - Sypialnia


Marshall

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

To moja pierwsza ukonczona praca w max'ie takze prosze o wytykanie bledow co bede umial to poprawie.

Kwiaty zapozyczone z archmodels bodajde jeszcze nie nauczylem sie texturowania do konca ;).

Oraz wiem ze pusto za oknem ale nie umiem jeszcze stosowac HDRI.

Prosze o pomoc :).

 

sypialniagx3.jpg

w800.png

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cześć. Jedno co mogę Ci pomóc to oteksturowanie podłogi:) panele są nieproporcjonalnie duże co pewnie widzisz... aby je zmniejszyć wejdź w material editor (M) wybierz tam próbkę materiału (podłogi) z listy modyfikacji rozwiń Maps i w mapie diffuse color zmień wartość parametru tiling:)to samo zrób również z innymi mapami tego materiału do których wczytywałeś ten sam obrazek... dla przykładu to może być bump. Tak wygląda sytuacja z materiałami typu standard.

 

Jeżeli korzystasz z materiałów mentalowskich to odpowiednikiem mapy diffuse color jest surface.

 

Inna możliwość to przypisanie do podłogi modyfikatora UVW map i dopiero w nim zmienienie wartości parametru tile:)

 

powodznie w dalszej pracy nad projektem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje oko, to ściana lewa chce się położyć, ale sufit ją jeszcze trzyma - Przynajmniej takie wrażenie odnoszę :)

Obrazy (Głównie ten z prawej strony, bo z lewej jest dość ostry) nad łóżkiem są rozmyte, natomiast reszta jest ostra, moja rada: Zmień obrazki, lub rozmyj lekko resztę obrazka, wtedy będzie ładni :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) używaj Camera Correction (albo VrayPhisiclaCamera i tam w jej opjach jest Guess Vertical Shift, albo dla normalnej kamery - Modyfikator Camera Correction - pozbędziesz się 3 zbiegu który kiepsko generalnie wygląda)

2) Jeśli chcesz się pozbyć "szklanej" podłogi, w materiale deskek wrzuć sobie w slot reflection jakąś mapkę (np Fallof ) i pokombinuj z jej opcjami

3) Włącz sobie "Vray Frame Buffer" - zakładka w opcjach renderera, i pobaw się z Curvami - zobaczysz co trzeba zrobić z obrazkiem, natężeniem światła itp żeby wyglądało to bardziej naturalnie.

 

miłej zabawy życzę, nie jest tragicznie jak na 1 raz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności