Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Display -> Polygon -> Backface Culling lub coś podobnego.

Jeśli nie znajdziesz, wpisz w szukajce backface albo culling - z pewnością znajdziesz, bo kiedyś pisałem coś o tym.

  • Like 1
Napisano
Próbowałem, tedy poligony robią się tylko czarne.

 

jeśli robią się czarne to znaczy, że masz normale odwróconą. Reverse Normals znajdź i będzie ok.

Napisano (edytowane)

Tylko że ja je właśnie chce odwrócić:] Czarne się zrobiły po zastosowaniu Reverse Normals.

Zaraz zarzucę screena.

Edytowane przez P4VV37
Napisano

a jakie były wcześniej? :)

Wejdź w Display -> Polygons -> Face Normals

zobacz, w którym kierunku idzie zielona kreska. Jak idzie w tym kierunku co chcesz to coś jest zepsute i zrób nowego plane'a :)

Tyle ja wiem. Może ktoś będzie wiedział więcej.

Napisano

A moze sie zrobily czarne bo masz włączone jakies swiatla? I viewport nie uzywa domyslnych? Albo np wloczone Hi quality czy usuniety material ktory do tej pory byl na sciankach? - przypisz

domyslny material, wlacz defaultowe swiatla (5) i zobacz co sie bedzie dzialo.

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności