Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak wyłączyć w mayi pokazywanie "tyłu" poligonu?

Jak obrócić poligony tak, by po exporcie nie były przeźroczyste ze złej strony?

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Display -> Polygon -> Backface Culling lub coś podobnego.

Jeśli nie znajdziesz, wpisz w szukajce backface albo culling - z pewnością znajdziesz, bo kiedyś pisałem coś o tym.

Napisano

Pokaż screena. Z włączonym pokazywaniem normalnych najlepiej. Dawno nie używałem Maya i ciężko teraz tak z pamięci.

Napisano
Próbowałem, tedy poligony robią się tylko czarne.

 

jeśli robią się czarne to znaczy, że masz normale odwróconą. Reverse Normals znajdź i będzie ok.

Napisano
  • Autor

Tylko że ja je właśnie chce odwrócić:] Czarne się zrobiły po zastosowaniu Reverse Normals.

Zaraz zarzucę screena.

Edytowane przez P4VV37

Napisano

a jakie były wcześniej? :)

Wejdź w Display -> Polygons -> Face Normals

zobacz, w którym kierunku idzie zielona kreska. Jak idzie w tym kierunku co chcesz to coś jest zepsute i zrób nowego plane'a :)

Tyle ja wiem. Może ktoś będzie wiedział więcej.

Napisano

A moze sie zrobily czarne bo masz włączone jakies swiatla? I viewport nie uzywa domyslnych? Albo np wloczone Hi quality czy usuniety material ktory do tej pory byl na sciankach? - przypisz

domyslny material, wlacz defaultowe swiatla (5) i zobacz co sie bedzie dzialo.

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności