Napisano 8 Listopad 200816 l Jak wyłączyć w mayi pokazywanie "tyłu" poligonu? Jak obrócić poligony tak, by po exporcie nie były przeźroczyste ze złej strony?
Napisano 8 Listopad 200816 l Display -> Polygon -> Backface Culling lub coś podobnego. Jeśli nie znajdziesz, wpisz w szukajce backface albo culling - z pewnością znajdziesz, bo kiedyś pisałem coś o tym.
Napisano 9 Listopad 200816 l Pokaż screena. Z włączonym pokazywaniem normalnych najlepiej. Dawno nie używałem Maya i ciężko teraz tak z pamięci.
Napisano 10 Listopad 200816 l Próbowałem, tedy poligony robią się tylko czarne. jeśli robią się czarne to znaczy, że masz normale odwróconą. Reverse Normals znajdź i będzie ok.
Napisano 12 Listopad 200816 l Autor Tylko że ja je właśnie chce odwrócić:] Czarne się zrobiły po zastosowaniu Reverse Normals. Zaraz zarzucę screena. Edytowane 12 Listopad 200816 l przez P4VV37
Napisano 12 Listopad 200816 l a jakie były wcześniej? :) Wejdź w Display -> Polygons -> Face Normals zobacz, w którym kierunku idzie zielona kreska. Jak idzie w tym kierunku co chcesz to coś jest zepsute i zrób nowego plane'a :) Tyle ja wiem. Może ktoś będzie wiedział więcej.
Napisano 13 Listopad 200816 l A moze sie zrobily czarne bo masz włączone jakies swiatla? I viewport nie uzywa domyslnych? Albo np wloczone Hi quality czy usuniety material ktory do tej pory byl na sciankach? - przypisz domyslny material, wlacz defaultowe swiatla (5) i zobacz co sie bedzie dzialo. Pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto