Skocz do zawartości

Model 3D OKO


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak chcesz to pokazywać z bliska, to chyba warto wymodelować od wewnątrz oczko (mniej więcej anatomicznie) oraz zrobić lekką wypukłość nad źrenicą.

Gość ssnejku
Napisano (edytowane)

kurde jak się usuwa posty ?:)

Edytowane przez ssnejku
Gość ssnejku
Napisano

A więc http://img340.imageshack.us/my.php?image=okoec7.jpg tak: oko zacząłem 20min temu zacząłem od ogółów przez górne macki ma iść prąd i nad okiem ma powstawać "kula prądu") nie wiem co my jeszcze tu zrobić...(szczegóły, np na zbroi itp) a tutaj siatka ze zmniejszonym smooth żeby lepiej widać było :http://img362.imageshack.us/my.php?image=siatkaaw3.png

Gość ssnejku
Napisano

hmm pytałem sie o pomysły ma ktoś jakieś ??:)

Napisano
kurde jak się usuwa posty ?:)

 

Eloł, jak nie poprawisz tytułu wątku (na zgodny z regulaminem)

to zobaczysz jak usuwa się nie tylko posty ale i całe wątki :)

Napisano

Szczerze mowiac, to ja nie rozumiem podejscia. Chcesz, zeby wymyslic Ci cala scene? Bo jak do tej pory to nie masz zbyt wiele do pokazania. I myslalem, ze jak sie tworzy cos fantastycznego, to ma sie od razu caly obraz w glowie, ale ja to sie moge mylic, bo nie siedze w takich rzeczach;p

Dobrym pomyslem jest wymodelowanie anatomicznie oka, jak Ania napisala, ale Tobie chyba nie o takie pomysly chodzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności