guufox Napisano 14 Listopad 2008 Napisano 14 Listopad 2008 Witam, zaczalem sobie samodzielnie modelowac juz bez tutaka beemke, i pierwszy problem jaki mi sie pojawia to z blueprintami, zgadzaja mi sie zawsze 2 wymiary a trzeci to juz nie bardzo, blueprinty robilem w photoshopie przy uzyciu linijki wiec chyba dokladnie, a tu mam takie rozbieznosci, np zgadza mi sie gora, i bok, ale front juz nie, zawsze dwa wymiary ani nie 3, na ile dokladnie sa te blueprinty? i czy taka maska do bmw moze byc? Dziekuje za wszelakie podpowiedzi.
blood_brother Napisano 14 Listopad 2008 Napisano 14 Listopad 2008 Na razie mało. Co do blueprintów to chyba nigdy nie zgadzają się w 100%.
Yasutoco Napisano 14 Listopad 2008 Napisano 14 Listopad 2008 blood brother co ty gadasz? wystaczy je ladnie poustawiać w 3d i shopie spr do linijek :P No jak na razie to mało:/ człowieku jak ty mozesz pracować z tym czymś po prawej na górze viewportu ? tylko nie mów ze urzywasz nav bara jeszcze ? to w maxie 2009 to totalny niewypał jak dla mnie
Orangegraphics Napisano 14 Listopad 2008 Napisano 14 Listopad 2008 zejdźcie z cube'a. to chyba indywidualna decyzja czy używać czy nie?ja tam nawet z cuba korzystam
guufox Napisano 15 Listopad 2008 Autor Napisano 15 Listopad 2008 Dalem sobie spokoj z bmw, gdyz nie moge dopasowac dobkladnie blueprintow a bez tego jak wiadomo ani rusz :) a probowalem roznych i zawsze bylo cos nie tak:/. Wizalem sie wiec za audika, i dochodze do wioska ze czlowiek to chyba nie ma talenta, co myslice o tej siateczce? Wogole co innego robic samemu a co innego z tutka. Samemu strasznie ciezko :( Pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się