avant.garde Napisano 19 Listopad 2008 Napisano 19 Listopad 2008 Wrzucam ostatnio wykonaną scenkę. Wszystko popełnione w 3DS, postprodukcja w Szopie. 1
adam_m Napisano 19 Listopad 2008 Napisano 19 Listopad 2008 Pusto jakoś :( Sama sfera z tex i tło z ps to troche mało. Statek kosmiczny z prawej by się przydał.
Temporal Napisano 19 Listopad 2008 Napisano 19 Listopad 2008 Nawet fajnie wyglada choc nie wiem czy 3ds byl ci specjalnie do takiego efektu potrzebny. Takie cos w calosci moglbys zrobic w PS.
D4D4L Napisano 19 Listopad 2008 Napisano 19 Listopad 2008 Ale sie czepiacieeeeeeeeeee pffffffffff mi sie podoba ;) Nie musi byc super uhaha skąplikowane zeby bylo spelnione graficznie :)
Temporal Napisano 19 Listopad 2008 Napisano 19 Listopad 2008 (edytowane) Oj D4DL dla ciebie do wszystkie praca sa super i powinny dostac fronta wlasnie chyba to jest fajne w max3d.pl ze ludzie nie liza sie po dupach i wyrazaja swoja opinie laczysz w to wszystko w kupe i masz obiektywna ocene. Zawsze mozna pokazac sie na cgtalku i czekac na komentarze: good work awesome itp. Praca jest dobra ale bez wiekszych rewelacji. Edytowane 19 Listopad 2008 przez Temporal
Gość ant-3d Napisano 19 Listopad 2008 Napisano 19 Listopad 2008 No przydalby sie statek bo tak ladnie ale cholernie pusto... Za malo na pracke jednak wrzucilem sobie na tapete bo jak powiedzialem ladne :) Szalu nie a moglby byc. To moje zdanie.
trosiek Napisano 19 Listopad 2008 Napisano 19 Listopad 2008 Temporal no z tym lizaniem dupy to czasem... ;) a co do pracy to przypomina mi klimatem ogame.
arev Napisano 19 Listopad 2008 Napisano 19 Listopad 2008 Space is fun, a ja mam nową tapetkę. Dzięki ;)
D4D4L Napisano 20 Listopad 2008 Napisano 20 Listopad 2008 Temporal hej jeżeli nie widać w pracy błędów renderingu i denych artefaktów to praca już jest dobra, o żadnych frontach nie mówię lol, btw to źle jak napisze ze mi się podoba a reszta forum go zjedzie? com on wam zawsze coś będzie nie pasować, a to statku brakuje a to tego a to dof za duży a to tamto, nie dobijaj ;) Btw i praca nie musi być skomplikowana żeby była efektywna :) wystarczy znaleźć to coś :P Looknij na Ais która tu byla jakisz czas tamu.
Korbol Napisano 20 Listopad 2008 Napisano 20 Listopad 2008 jeżeli nie widać w pracy błędów renderingu i denych artefaktów to praca już jest dobra Ciekawe. Poprawnie wyrenderowany zielony kwadrat da rade? Porównanie do "Ais" też mało trafione ( z całym szacunkiem dla avant.garde) Co do pracki to faktycznie troche pustawo, ale jako background do jakiejś animki nadałoby się doskonale. pozdr
claude Napisano 20 Listopad 2008 Napisano 20 Listopad 2008 Lizanie się po tyłkach to jest na Digart.pl. U nas są różne zdania i to jest fajne. Dobrze gdy ktoś konstruktywnie skrytykuje za technikę i dobrze że ktoś szczerze powie że obrazek jest wporzo. Wszystko to jest potrzebne :p Całkiem przyjemna pracka, ale bez szaleństwa jak napisano wcześniej. Kolejna tapetka :) Dla mnie statek kosmiczny to by dopiero zrobił sztampę. Ja powiem tak rób "co ci w duszy gra" Pozdro
D4D4L Napisano 20 Listopad 2008 Napisano 20 Listopad 2008 Korbol - tak jak wrzucisz jakiś fajny shader i sam nie wiem co to czemu nie :P ale wtedy pewnie kompozycja i treść będzie lerzala :)(przykład ostatniej pracy z forum rozbitej żarówki, tez nic wielkiego a daje fajny effekt). A z Ais to czemu nie ? tam tez nic niema, mała dziewczynka z ipodowskimi słuchawkami w uszach, i nic po za tym. A tutaj masz kosmos z naszą planetą, ta fakt można by powalczyć i ponarzekać ze brak np jakiejś kolorowej galaktyki w dali, komety albo już wogule anakima(czy jak to tam sie pisze) Rosyjska stacje kosmiczna wachadlowca nasa i kosmitów w talerzach, itp ale teraz nie wiesz czy to był cel renderu i czy autor to chce mieć w swojej wizji... ;)
avant.garde Napisano 20 Listopad 2008 Autor Napisano 20 Listopad 2008 Dzięki za wszystkie komentarze i uwagi. W zamyśle miało to być coś tapetkowego, niekoniecznie z dużym nagromadzeniem elementów i obiektów. Samą ideę miałem taką, by przedstawić jakiś niekoniecznie przyjazny zakątek przestrzeni - zimny, pusty, w pewnym sensie oddać taką pustkę i zimno. Coś w klimacie Odyseji Kosmicznej 2001 - pamiętam zawsze ciarki po mnie przechodziły jak zarówno w książce i filmie panowała taka cisza i pustka, swoisty zimny spokój. adam_m, no fatycznie, ale zastanawiam się teraz, czy nie popracować nad wersją a'la main menu ze Starcraft'a - planuję domodelować jakąś sondę/satelitę na pierwszym planie (pomysł podsunęła moja lepsza połówka:) ). Temporal, myślę, że nie m problemu w wykonaniu całości w Szopie, ale przyznam szczerze, że bardziej intuicyjnie czuję się w takich scenach w 3ds'ie. Robiłem kilka różnych 'wersji' roboczych tego typu scen i udało mi się jakieś materiały/mechanizmy wyciosać. W szopie nie udało by mi się chyba uzyskać takiego efektu. D4D4L, dzięki wielkie:) Cieszę się, że Ci się podoba. Zawsze fajnie jest usłyszeć po zdaniach krytycznych opinię pokrzepiającą:) ant-3d, arev, właśnie miał być to taki klimacik tapetowy, dlatego tym milej słyszeć, że znalazło toto użytek;) Korbol, w miarę czasu popracuję nad tą nową wersją z satelitą - zobaczymy co z tego będzie;) claude, dzięki za opinię. Zgadzam się co do krytyki, bo bez niej ciężko by się rozwijało, zwracało uwagę na błędy i niedoróbki, które jeszcze należy poprawić. Jeszcze raz dzięki wszystkim za komentarze. Tą prackę zostawię w obecnym kształcie. Ale popracuję też nad wersją drugą, wprowadzającą trochę życia/ dynamizmu do tej sceny. Chodzi mi po głowie ta satelita, postaram się nad nią popracować i jak będą jakieś sukcesy to wrzucę update'a.
Chalek Napisano 21 Listopad 2008 Napisano 21 Listopad 2008 W sumie to nawet dosc ladne, ale tak jak juz pisano wczesniej jakos nie widze tu miejsca dla 3d, mozna to samo w photoshopie zrobic. przenies do WIP, dorob troche stateczkow kosmicznych i bedzie piknie.
J|L Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 fajny klimacik lubie takie pracki a jeszcze bardziej lubie takie pracki + np jakies statki kosmiczne nie wspominajac juz o jakiejs bitwie :D pozdro
avant.garde Napisano 24 Listopad 2008 Autor Napisano 24 Listopad 2008 Chalek, dlatego siedzi to w 3d, bo większość zrobiona w 3d - postprodukcja w postaci dorobienia tła jedynie z Szopa. A generalnie to, że da się takie coś zrobić w Szopie to nie znaczy, że powinno być w 2D (wizkę też da się namalować w szopie - tzn. że wizki należy wrzucać do 3D?;] ). W sumie myślałem, czy by nie wrzucić tego do WIP'a, ale scena jest komplementarna pod względem kompozycji i tak na dobrą sprawę jest skończona (w zamyśle był właśnie klimat a'la tapetkowy, statyczny). W zupełnie nowej wersji podziałam z innymi elementami (cały czas ta sonda mi chodzi po głowie;P ), ale teraz głowy nie mam do tego;P Dzięki za komentarz:) J|L, dzieki za komentarz. Z bitwą czy jakimiś bardziej skomplikowanymi statkami to nie nie wiem czy dałbym radę;) PS: Niedawno przeniosłem się z monitora CRT na LCD i zaobserwowałem (a praca wykonana jest na crt'ku), że widać tam niedoróbki, hehe. Nie wiem czy to kwestia kalibracji monitora, czy nie da się już z tym nic zrobić, ale utraciłem w ten sposób subtelne przejścia w czerń. Wrzucam więc podmaskowaną wersję z lcd'ka: "][/url]
Ufol Napisano 15 Grudzień 2008 Napisano 15 Grudzień 2008 naprawdę ładne :) lubie takie klimaty, ale rzeczywiście pusto widziałbym po prawej mały stateczek zmierzający w kierunku kulki. (pisząc mały mam na myśli naprawdę mały, rzeby nie zakłocił całości, wystarczyłby wielkości podobnej do jednej z większych gwiazd z tła)
Rekomendowane odpowiedzi