Skocz do zawartości

Distributed Rendering problem


zer0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Problem jest taki.

2 maszyny, 2x maxy 2009, 2x vray 2009 sp2.

Odpalam vibu server.

odpalam maxa na podstawowym,

zaznaczam DR w ustawieniach vray

wpisuje dane serwerów (IP)

 

odpalam vrayspawner na podstawowym

odpalam vrayspawner na serwerze

F9...ruszają!

użycie procesorów na obu kompach rosnie do 100%.

 

ale...

w oknie renderu chodzą tylko kwadraciki głównego.

render idzie wolniej niż przy renderowaniu bez użycie DR.

Kto wie co jest grane? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nie wiem jak w maxie 2009, ale na glownej maszynie musisz odpalic managera, na drugiej server +vrayspawner, teraz na maszynie glownej odpalasz distributed i wpisujesz ip drugiej maszyny, wciskasz f9 i powinno jechac buckety powinny byc podpisane "1" dla glownej maszyny i "2" dla drugiej czy siakos takos ;) tak sie robilo na maxie 9 i 2008, nie wiem jak jest na maxie 2009, ale na 100 procent tak samo,

 

btw. przegraj scene na kompa, bo inaczej jeden bedzie zostawial smoothszejded, albo zrob partycje sieciowa i dodaj sciezki w maxie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Klicek.

 

Obszedłem to jeszcze inaczej.

Sprawę załatwiło to:

 

MAXScript>New Script>(wpisuję) renderers.current.system_numThreads=10 (liczba sprzęgniętych rdzeni jaką mam w sieci) po tym wciskasz enter !!! ale na numpadze - wyskakuje okienko. Potem

F9 i jedzie...Teraz latają wszystkie kwadraty ... i widać różnicę wreszcie.

 

Wyprubuję jeszcze Twoją metodę dla sprawdzenia.

Dzięki wielkie!

 

Co do foldera sieciowego... mam na głównym kompie udostępniony folder sieciowy w którym jest scena i wszystkie tekstury. Czy wystarczy jeżeli foldery z meksturami mam udostępnione sieciowo? Czy muszę robić jakąś specjalną lokalizację na kompie-serwerze i cliencie?

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAXScript>New Script>(wpisuję) renderers.current.system_numThreads=10 (liczba sprzęgniętych rdzeni jaką mam w sieci)

Ta liczba odpowiada za ilość rdzeni na jednostce renderującej a nie w całej sieci.

 

Wystarczy, ze bedzie udostepiony a na kompie "pomocniczym" ustawiasz w maxie sciezke do materialow jako wlasnie ten udostepniony folder :) Przynajmniej ja tak czesto robie i smiga az milo.

A mi to nie działa. Muszę mieć na każdym serverze katalog o tej samej nazwie i lokalizacji na dysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo wskazanie na drugim kompie sciezki do udostepnionego folderu tez działa :) Ale i tak w warunkach domowych lepiej skopiowac folder z texturami na drugi komp (nie musi byc ta sama sciezka folderu co na kompie Nr.1 - wystarczy ze dodasz ten folder z texturami w maxie na tym kompie pomocniczym - nawet nazwa folderu nie musi byc ta sama - byle w maxie byla sciezka do niego usatwiona).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności