ronine Napisano 21 Listopad 2008 Napisano 21 Listopad 2008 Witam Mam pewien problem. Zrobiłem texture z przeźroczystoscią i nałożyłem na obiekt, na krawędziach textury powstaje ciała lub czarna obwódka (halo) jak temu zaradzić? pozdrawiam serdecznie
Levus Napisano 21 Listopad 2008 Napisano 21 Listopad 2008 Zakładając, że mapę koloru masz jako osobną warstwę, a pod spodem masz czarne tło na osobnej warstwie: -mapę opacity robisz za pomocą warstwy koloru (czyli w szopie klikasz na nią trzymając control, wskakujesz na kanał alpha i wciskasz delete, powstaje czarno biała maska) -następnie warstę koloru powielasz wiele razy, aż granica tej warstwy nie będzie miała półprzeźroczystych pixeli i mergujesz wszystko kopie razem z czarnym tłem. Pamiętaj, że kompresja może zrobić syf. Więc najlepiej jak na texturze tło ma kolor taki jak krawędzie obiektu, tak?
ronine Napisano 21 Listopad 2008 Autor Napisano 21 Listopad 2008 ano zadzialalo ....dzikuje bardzo i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się