Napisano 23 Listopad 200816 l Po kilku dniach pracy nad wcześniej renderowaną przez DR sceną rendering sieciowy przestał działać. Na innych scenach działa. Na tej konkretnej po dodaniu kilkudziesięciu modeli i materiałów przestał. Scena ma 225mb, ponad 500mb tekstur, około 100 IES'ów, kilka dużych map displacement. Merge do nowego pliku nie pomaga. Spotkaliście się z takim problemem?
Napisano 23 Listopad 200816 l Nie raz. DR nie radzi sobie poprostu z cięższymi scenami. Pojęcia nie mam czemu ale już kilk razy miałem twój problem. Zazwyczja rozwiązywałem go renderując scenę w Backburnerze dzieląc na pasy. Wtedy trzeba pamiętać żeby Output pliku był sieciowy, nie lokalny, bo inaczej potem backburner nie będzie w stanie poskładać obrazka.
Napisano 23 Listopad 200816 l A gdyby recznie skopiowac wszystkie mapy i plik roboczy na drugiego kompa? Wtedy przez siec nie musialoby sie przeciskac tyle danych. Czesto tak robie gdy mam duzo textur.
Napisano 23 Listopad 200816 l A gdyby recznie skopiowac wszystkie mapy i plik roboczy na drugiego kompa? Wtedy przez siec nie musialoby sie przeciskac tyle danych. Czesto tak robie gdy mam duzo textur. Eeee. A to da się inaczej niz tak? Gdyby za każdym razem wszystkie pliki musiały by być przesyłane to chyba nic większego nie dałoby się wyrenderować.
Napisano 23 Listopad 200816 l Autor A gdyby recznie skopiowac wszystkie mapy i plik roboczy na drugiego kompa? Wtedy przez siec nie musialoby sie przeciskac tyle danych. Czesto tak robie gdy mam duzo textur. Chwilowo tak mam ale w przypadku tej sceny problemem okazał się displacement. Po wyłączeniu w opcjach renderingu poszło. wyłączając modeyfikator na obiektach nie chicało ruszyć.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto