Napisano 23 Listopad 200816 l siemanko wszystkim wczoraj zacząłem robić model złodzieja: http://img356.imageshack.us/my.php?image=assasinpw5.jpg trochę się wzoruje na postaci z gry assassins creed, co jakis czas bede wrzucał UP modela jeszcze dużo szczegolow nie wiem czy dodam w jakiejś scenie bo jeszcze nie potrafie dobrze szkieletu ustawić ale model na pewno skończe. Buty troche nie wyszły nie mam na nie pomysłu...
Napisano 23 Listopad 200816 l A więc dodałem łuk jeszcze: http://img60.imageshack.us/my.php?image=assasinew0.jpg A tutaj perspektywa z tyłu: http://img88.imageshack.us/my.php?image=assassinbackju4.jpg Siatka: http://img388.imageshack.us/my.php?image=wireframeat1.jpg
Napisano 23 Listopad 200816 l To ma być pod game art? Bo jeśli nie to mógłbyś potraktować szatki clothem - na pewno by im to źle nie zrobiło. Model człowieka jest z zbrusha? Przy okazji trochę powiększyłbym ten łuk bo wygląda jak zabawkowy albo wymienił na kuszę bo to broń zabujców=) To tyle ode mnie ale ja się nie znam=)
Napisano 23 Listopad 200816 l A więc zna ktoś tutorial z clothem bo nie wiem jak ustawić:), żeby się fajnie ułożyło ubranie?
Napisano 23 Listopad 200816 l Łuk zrób dużo większy , ich długość dochodziła nawet do 2,5 metra . Standard to tak około 1.8m . Jeżeli chcesz coś małego to rzeczywiście lepiej kusze .
Napisano 23 Listopad 200816 l Digital tutors ma bardzo przystępne dvd do maya ncloth. A co do online to nie widziałem...
Napisano 23 Listopad 200816 l samo ciało bez ubrań jest spoko ale co z tego jak na 99% jest to model startowy dołączony do zbrusha, konkretnie "Superavergeman", więc wypadałoby to napisać we wstępie.. co do ubrania to moze po prostu wrzuc do zbrusha i wydziergaj
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto