Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich serdecznie!

Chciałbym zaprosić Was do udziału w projekcie gry "Ballad of Dragons".

Jest to pierwszy polski, całkowicie niekomercyjny 3d mmorpg stawiający na klimat rodem z "papierowych rpg".

 

Krótko o grze:

Kierujesz postacią osadzoną w świecie fantasy.

Zabijasz potwory, odwiedzasz miasta i wsie, atakujesz i bronisz ich, współzawodniczysz i wchodzisz w interakcję z innymi graczami, pomagasz uciśnionym lub nie, starasz się o miejsce w Radzie Miejskiej, decydujesz gdzie wybudować nową karczmę, podburzasz kamratów przeciw rządcy miasta, przemycasz złoto, produkujesz broń, czytasz mądre księgi, bierzesz udział w oblężeniach i turniejach, zdobywasz nowe poziomy, klasy, umiejętności...

 

Stawiamy na rozbudowaną ale niekrępującą możliwości wyborów graczy fabułę w świecie Erba, w IV erze istnienia, w czasie zamętu spowodowanego II wojną elficką i nastaniem czasów wojen z orkami i potworami.

 

Tworzymy własną mechanikę gry oddającą realizm w jak największym stopniu (konsultujemy się z ludźmi z bractw rycerskich etc.)

 

Stan prac:

Obecnie jesteśmy na etapie przygotowań do wydania dema silnika, mamy gotowy moduł mechaniki gry, moduł internetu (TCP) oraz część jądra gry.

Równolegle pracujemy nad fabułą i grafiką.

 

Grafika w grze:

Planujemy użyć widoku izometrycznego (kamera patrzy z góry i pod kątem, z dość niewysokiego pułapu, możliwość zbliżeń/oddaleń i obrotów kamery).

Prawdopodobnie będzie też opcja widoku zza pleców bohatera (raczej jako ciekawostka, niż prawdziwie funkcjonalny tryb widoku).

Grafika będzie dość szczegółowa, jednak nie ma to być najważniejszy element gry (jak np. szeroka interakcja ze światem i innymi graczami, klimat oraz realistyczna mechanika). Modele muszą pasować do siebie klimatem, na który zwracamy bardzo dużą uwagę (np. wspólnie z rysownikami opracowujemy styl ubioru się dla poszczególnych obszarów geograficznych, czy ras).

 

Poszukujemy:

Mamy dość spory team rysowników w ołówku, jednak obecnie cierpimy na niedobór grafików 3D.

Poszukujemy przede wszystkim ludzi od 3ds max (na poziomie minimum średnio zaawansowanym, bardzo mile widziana znajomość X-Files, modelowanie organiczne, systemy kości, low poly).

 

Oferujemy m.in.:

-możliwość pracy w zespole lub w pojedynkę (nad odrębnymi zestawami modeli)

-zadania oparte na szczegółowych opisach,a czasem i na własnej inwencji (zależnie od Twojego wyboru)

-wpis na listę autorów (na stronie gry, w podręcznikach i w samej grze; podpisujemy umowę, wszystko macie na piśmie)

-wartościowy wpis do CV

-możliwość zdobywania nowych umiejętności

-współpracę z innymi grafikami

-pomoc z zakresu stron internetowych (możemy wykonać dla Ciebie nieodpłatnie portfolio w obrębie naszej domeny)

-specjalne konto na forum projektu

-konto gry z rozszerzonymi możliwościami

-umieszczenie Twoich grafik w galerii, wraz z wyraźnym podkreśleniem Twojego autorstwa

Przykładowe prace:

 

chelmciezkiczystocb0.th.jpg

 

smokbodgl2.th.jpg

 

 

Kontakt i więcej informacji:

Dokładniejsze informacje znajdziecie na stronie:

http://www.balladofdragons.com/

 

Zgłoszenia możecie składać poprzez e-mail: [email protected], lub ewentualnie na gg: 9528984

Edytowane przez beatles
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

powodzenia (mmorpg to ciezki orzech do zgryzienia). Jak byscie potrzebowali konsultacji - piszcie, moge zapodac krytyke nt organizacji pracy i flowu.

 

Im wiecej projektow - tym lepiej ;]

Napisano

Ja to czekam az ktos zareklamuje jakis maly projekcik w 3d to moze sam sie skusze by robic nawet za free. No coz moze kasy nie zarobie ale jakas reklame sobie zrobie jesli bede wspoltworca gry ktora powstala i odniosla jakis maly sukcesik. Wiadomo fajnie tworzyc wielka giere tylko te "wielkie" cos za rzadko wychodza no ale moze to dlatego ze wszyscy maja checi i nic po za tym.

 

Oczywiscie nie mam nic do BoD moze tym sie uda wkoncu mi tak nie przeszkadza ze ktos takie cos robi ale znow wielkich emocji oraz checi do poddania sie zwerbowaniu tez u mnie nie wywoluje.

 

Good luck

Napisano (edytowane)
Ja to czekam az ktos zareklamuje jakis maly projekcik w 3d to moze sam sie skusze by robic nawet za free. No coz moze kasy nie zarobie ale jakas reklame sobie zrobie jesli bede wspoltworca gry ktora powstala i odniosla jakis maly sukcesik. Wiadomo fajnie tworzyc wielka giere tylko te "wielkie" cos za rzadko wychodza no ale moze to dlatego ze wszyscy maja checi i nic po za tym.

 

Nie obrażaj się (w żadnym razie nie jest to moim celem) ale prywatne osądy, że "czekasz aż ktoś zareklamuje mały projekcik w 3d" trochę zaśmiecają ten temat -> może załóż osobny?

 

Oczywiscie nie mam nic do BoD moze tym sie uda wkoncu mi tak nie przeszkadza ze ktos takie cos robi ale znow wielkich emocji oraz checi do poddania sie zwerbowaniu tez u mnie nie wywoluje.

 

Natomiast jeśli już chodzi o nasz projekt - sam znam wiele projektów które poupadały - zarówno małe i duże. My działały już rok i jeśli miało się to rozpaść, to tak przy innych - na wstępie, po paru pierwszych miesiącach.

Moim osobistym zdaniem powodem upadku innych projektów są głównie:

a) słomiany zapał

b) niekompetencja

c) lenistwo

Zgodzę się z tobą, że jest to chwytne hasło - "robimy dużą grę", więc leci na to masa dzieciaków, które o grafice, programowaniu, promocji etc. nie mają zielonego pojęcia.

Natomiast czy ma to znaczyć, że w ogóle nie powinno się tworzyć dużych gier? Wręcz przeciwnie. Po prostu wśród poważnych projektów jest też masa tych rodzących się i umierających w przeciągu paru tygodni - moim zdaniem nie można pakować ich razem do jednego worka.

 

Nie chciałbym tu ciągnąć dyskusji na ten temat, więc kończąc - ja w pełni wierzę, że ukończymy ten projekt (podobnie jak przynajmniej 90% naszego stałego teamu). Natomiast jeśli nie wierzycie - po prostu poczekajcie i sami zobaczcie kto miał rację, inaczej Was nie przekonam (no chyba że dla kogoś dowodem na 'poważność' projektu mogą być podpisane umowy z grafikami, adres .com, konferencja na Akademii Młodych Twórców w Łodzi i tak dalej ;).

 

Mam jednak nadzieję, że jest tu trochę ludzi, którzy zdecydują się dołączyć do zespołu, zanim gra zostanie ukończona ;P

 

Good luck

 

Dzięki, to zawsze się przyda :)

 

powodzenia (mmorpg to ciezki orzech do zgryzienia). Jak byscie potrzebowali konsultacji - piszcie, moge zapodac krytyke nt organizacji pracy i flowu.

 

Ok, dzięki. W każdym razie póki co przede wszystkim szukamy grafików 3d (nawet programistów mamy, o dziwo, dość [robota jest podzielona na pozajmowane już przez ludzi mini-moduły i przy większej liczbie programistów tak na prawdę nie zyskiwałaby na tempie] ;)

Edytowane przez beatles



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności