k_kwiatek Napisano 3 Grudzień 2008 Share Napisano 3 Grudzień 2008 Renderuje animację i oprócz plików jpg otrzymuje też pliki nazwa001_depth.jpg, które są 10x większe od jpg. Co one zawierają i jak je wykorzystać? Jak je wyeliminować z renderowania? Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandi Napisano 3 Grudzień 2008 Share Napisano 3 Grudzień 2008 Kanał głębi w skali szarości. Wyłączasz w Render Settings. Zakładka Common, grupa Renderable Cameras. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_kwiatek Napisano 3 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2008 Właśnie opcję "Depth channel (Z depth) mam odznaczoną. To czemu ona się tworzy? Do czego służy _depth? Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca mel Napisano 3 Grudzień 2008 Share Napisano 3 Grudzień 2008 Jeszcze mozna ja wyłaczac w szejpie kamery z ktorej renderujesz. A słuzy to w tej postaci w ktorej renderuje sie w targach czy jpgach do... niczego. Zaden program chyba nie czyta poprawnie tych plikow. Za to dobrze zapisany w majowym iffie (albo jako oddzielny pass w warstwach renderingu) do mozna wykorzystac roznych efektow postprodukcyjnych zaleznych od wlasnie glebokosci w scenie, czyli od odleglosci od kamery. Np ustawienia punktu ostrosci, zamglenia czy innego kolorowania w zaleznosci od odleglosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się