Skocz do zawartości

Backface culling pytanie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

jeżeli nie chcę, żeby mi Maya zaznaczała np. polygony znajdujące się po drugiej stronie obiektu (czyli, mówiąc inaczej, na przestrzał) to włączam opcję Backface culling. Z tym, że wówczas zmienia się wyświetlanie obiektu - wszystkie face'y stają się jednostronne. Jak zrobić, by Maya wyswietlała face'y jako dwustronne (mimo, że faktycznie są jednostronne), ale nie zaznaczała na przestrzał, a tylko te face'y, ktore są skierowane do mnie?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W shapie kazdego poligonowegp obiektu masz opcje o rodzaju backculingu.

Potestuj je sobie, wybierz ktora Ci najbardziej odpowiada i w razie czego ustaw na stale w ogolnych preferencjach (Window/Settings/Preferences/Display/Polygons)

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności