Napisano 4 Grudzień 200816 l Witam, jeżeli nie chcę, żeby mi Maya zaznaczała np. polygony znajdujące się po drugiej stronie obiektu (czyli, mówiąc inaczej, na przestrzał) to włączam opcję Backface culling. Z tym, że wówczas zmienia się wyświetlanie obiektu - wszystkie face'y stają się jednostronne. Jak zrobić, by Maya wyswietlała face'y jako dwustronne (mimo, że faktycznie są jednostronne), ale nie zaznaczała na przestrzał, a tylko te face'y, ktore są skierowane do mnie?
Napisano 4 Grudzień 200816 l W shapie kazdego poligonowegp obiektu masz opcje o rodzaju backculingu. Potestuj je sobie, wybierz ktora Ci najbardziej odpowiada i w razie czego ustaw na stale w ogolnych preferencjach (Window/Settings/Preferences/Display/Polygons) Pzdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto