Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

jeżeli nie chcę, żeby mi Maya zaznaczała np. polygony znajdujące się po drugiej stronie obiektu (czyli, mówiąc inaczej, na przestrzał) to włączam opcję Backface culling. Z tym, że wówczas zmienia się wyświetlanie obiektu - wszystkie face'y stają się jednostronne. Jak zrobić, by Maya wyswietlała face'y jako dwustronne (mimo, że faktycznie są jednostronne), ale nie zaznaczała na przestrzał, a tylko te face'y, ktore są skierowane do mnie?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 594
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W shapie kazdego poligonowegp obiektu masz opcje o rodzaju backculingu.

Potestuj je sobie, wybierz ktora Ci najbardziej odpowiada i w razie czego ustaw na stale w ogolnych preferencjach (Window/Settings/Preferences/Display/Polygons)

 

Pzdr

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki ca mel, jak zwykle jesteś nieoceniony! Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności