mandi Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 Witam, jeżeli nie chcę, żeby mi Maya zaznaczała np. polygony znajdujące się po drugiej stronie obiektu (czyli, mówiąc inaczej, na przestrzał) to włączam opcję Backface culling. Z tym, że wówczas zmienia się wyświetlanie obiektu - wszystkie face'y stają się jednostronne. Jak zrobić, by Maya wyswietlała face'y jako dwustronne (mimo, że faktycznie są jednostronne), ale nie zaznaczała na przestrzał, a tylko te face'y, ktore są skierowane do mnie?
ca mel Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 W shapie kazdego poligonowegp obiektu masz opcje o rodzaju backculingu. Potestuj je sobie, wybierz ktora Ci najbardziej odpowiada i w razie czego ustaw na stale w ogolnych preferencjach (Window/Settings/Preferences/Display/Polygons) Pzdr
mandi Napisano 4 Grudzień 2008 Autor Napisano 4 Grudzień 2008 Wielkie dzięki ca mel, jak zwykle jesteś nieoceniony! Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się