Napisano 6 Grudzień 200816 l serwus :) mam duzy problem ze skala w plikach. Mam jeden plik w ktorym mam poustawiane jednostki centymetry. I jedna jednostka wyswietlana = 1 cm. W drugim pliku mam rzeczy ktore byly robione tez w skali centymetrowej, ale jedna wyswietlana jednostka = 10 cm. W efekcie w obu plikach jakis obiekt ma np 200 cm, ale polaczenie ich powoduje, ze jeden ma 200 a drugi 20 cm. Nie wchodza chyba w gre patenty typu skalowanie i reset xform , bo to sa podpiete postacie. Chyba ze ktos ma patent na skalowanie postaci CAT + skin ? Da rade z tego jakos wybrnac ? pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 6 Grudzień 200816 l Kannu - bardzo dziwne to co opisujesz. Zrobiłem nawet test na boxach które miały wielkość 2,2,2 m i różne system unity - 10 x większe w jednym pliku - po zmergowaniu były tej samej wielkości. Na pewno oba pliki mają tą samą wielkość obiektu? Bo gdybym potrafił u siebie zasymulować błąd, to może bym coś wymyślił - problem z tym że u mnie wszystko jest ok. Może to tylko bipeda dotyczy?
Napisano 6 Grudzień 200816 l Autor serwus :) shogun - tak , tam sa rigi, skin itp. Hynol - dzieki za zainteresowanie. Przygotuje moze jakies pliki i wieczorkiem bym Ci mogl wystawic gdzies. Jest do Ciebie jakis kontakt komunikatorowy ? Czy moga to byc pliki w max 2008 i cat ? pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 6 Grudzień 200816 l możesz zrobić tak ze wyłączasz skina skalujesz model i szkielet, włączasz skina(możesz tez dać xform) i w skinie odznaczasz a później zaznaczasz Always Deform, u mnie to działa
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto