Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

serwus :)

mam duzy problem ze skala w plikach.

Mam jeden plik w ktorym mam poustawiane jednostki centymetry. I jedna jednostka wyswietlana = 1 cm.

 

W drugim pliku mam rzeczy ktore byly robione tez w skali centymetrowej, ale jedna wyswietlana jednostka = 10 cm.

 

W efekcie w obu plikach jakis obiekt ma np 200 cm, ale polaczenie ich powoduje, ze jeden ma 200 a drugi 20 cm.

 

Nie wchodza chyba w gre patenty typu skalowanie i reset xform , bo to sa podpiete postacie. Chyba ze ktos ma patent

na skalowanie postaci CAT + skin ?

 

Da rade z tego jakos wybrnac ?

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 889
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kannu - bardzo dziwne to co opisujesz. Zrobiłem nawet test na boxach które miały wielkość 2,2,2 m i różne system unity - 10 x większe w jednym pliku - po zmergowaniu były tej samej wielkości. Na pewno oba pliki mają tą samą wielkość obiektu? Bo gdybym potrafił u siebie zasymulować błąd, to może bym coś wymyślił - problem z tym że u mnie wszystko jest ok. Może to tylko bipeda dotyczy?

Napisano
  • Autor

serwus :)

shogun - tak , tam sa rigi, skin itp.

 

Hynol - dzieki za zainteresowanie. Przygotuje moze jakies pliki i wieczorkiem bym Ci mogl wystawic gdzies. Jest do Ciebie jakis kontakt komunikatorowy ?

Czy moga to byc pliki w max 2008 i cat ?

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

możesz zrobić tak ze wyłączasz skina skalujesz model i szkielet, włączasz skina(możesz tez dać xform) i w skinie odznaczasz a później zaznaczasz Always Deform, u mnie to działa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności