mandi Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 Witam, mam taki problem: mam połowę twarzy i chcę zrobić mirrora. Najpierw chcę upewnić się, że brezgowe vertexy leżą na osi X. W tym celu wybieram brzegowe vertexy i w channel editorze zaznaczam dla nich składową x (całą kolumnę) i wpisuję 0. NIby proste. Zawsze działało. Problem z tym, że teraz nie dizała. Po tej operacji wspomniany vertexy PRZESTAJA tworzyć pionową linie, nie leżą na osi X, maya przemieszcza je - a channel editor pokazuje 0 dla każdego z nich. Pracuję w Maya 2008. Skasowałem historie i nadal nic. Ktoś zetknął się z tym problemem?
ca mel Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 Mozesz jeszcze sprobowac sfreezowac translacje jesli nie przeszkadza Ci ze pozycja calego obiektu zresetuje się. Drugi sposob to zaznaczyc brzegowe wierzchloki i recznie je przemodelowac, czyli narzedziem translate przesunac je do wybranej linii z wlaczonym snapem siatki. Pozdr.
peteRlo Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 > w channel box to nie to samo, co world >, choć czasem może i tak być (np.krzywe). Masz jeszcze opcje - trzy okienka na status line + absolute transforms - window -> general editors -> component editor, tu masz współrzędne vtx względem world > To co do tej pory robiłeś to takie reset transform, tyle że na shape nodzie.
mandi Napisano 10 Grudzień 2008 Autor Napisano 10 Grudzień 2008 Dzięki, w Component Editorze też próbowałem i nic. Makabra jakaś. Ostatecznie zaznaczyłem te vertexy i zrobiłem skalowanie do 0. W każdym razie wielkie dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się