Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

mam taki problem: mam połowę twarzy i chcę zrobić mirrora. Najpierw chcę upewnić się, że brezgowe vertexy leżą na osi X. W tym celu wybieram brzegowe vertexy i w channel editorze zaznaczam dla nich składową x (całą kolumnę) i wpisuję 0. NIby proste. Zawsze działało. Problem z tym, że teraz nie dizała. Po tej operacji wspomniany vertexy PRZESTAJA tworzyć pionową linie, nie leżą na osi X, maya przemieszcza je - a channel editor pokazuje 0 dla każdego z nich. Pracuję w Maya 2008. Skasowałem historie i nadal nic. Ktoś zetknął się z tym problemem?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 842
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mozesz jeszcze sprobowac sfreezowac translacje jesli nie przeszkadza Ci ze pozycja calego obiektu zresetuje się.

Drugi sposob to zaznaczyc brzegowe wierzchloki i recznie je przemodelowac, czyli narzedziem translate przesunac je do wybranej linii z wlaczonym snapem siatki.

Pozdr.

Napisano

> w channel box to nie to samo, co world >, choć czasem może i tak być (np.krzywe).

Masz jeszcze opcje

- trzy okienka na status line + absolute transforms

- window -> general editors -> component editor, tu masz współrzędne vtx względem world >

To co do tej pory robiłeś to takie reset transform, tyle że na shape nodzie.

Napisano
  • Autor

Dzięki,

w Component Editorze też próbowałem i nic. Makabra jakaś. Ostatecznie zaznaczyłem te vertexy i zrobiłem skalowanie do 0. W każdym razie wielkie dzięki!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności