Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie!

Mam problem z oteksturowaniem toru wyścigowego do gry pod Schockwave. Tor jak to tor - Australia - pare zakrętów kilka prostych i fragment tekstury który wymaga powtarzania (tilingu). Cała droga to jeden model, nie jest podzielona ani nic, nie mam pojęcia jak pociągnąć tą teksturę wzdłuż trasy w odpowiedni sposób. Podobno jest metoda aby zrobić to bardzo szybko nie mam pojęcia jak.

 

POMOCY! Zlecenie musi być dziś skończone :) :(

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Tego się obawiałem. Unwarp w moim przypadku nie wchodzi w grę bo nie znam się na nim tak dobrze, musiałbym strasznie pociąć siatkę chyba. No nic bedę próbował. Jeśli ktoś zna jeszcze jakieś metody to prosze o pomoc!

 

P.S. W maxie 2008 nie ma spline mappingu?

Napisano

W 2008 nie ma splajn mappingu. A czemu problem z unwrapem? Zaznaczasz tor, dajesz planar, eksportujesz i w photoshopie malujesz sobie cały tor. Gdzieś na forum był fajny video tutek o unwrapie - poszukaj, obejrzyj i wszystko stanie się jasne. Ale może ktoś jeszcze zaproponuje jakies prostsze rozwiązanie.

 

Pozdrawiam i powodzenia

Napisano

Dzięki za pomoc ale żeby pomalować tor a tekstura aby wygląda dobrze, musiałaby być w dużych rozmiarach a to nie wchodzi w gre przy tym projekcie :(

Napisano

Podejzewam ze trasa do shockwave'a nie ma miliona trojkataów, takze zamiast czekac na odpowiec juz bys to szybciej recznie zmapował vertex po verteksie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności