Godzil Napisano 14 Grudzień 2008 Share Napisano 14 Grudzień 2008 Witajcie! Mam problem z oteksturowaniem toru wyścigowego do gry pod Schockwave. Tor jak to tor - Australia - pare zakrętów kilka prostych i fragment tekstury który wymaga powtarzania (tilingu). Cała droga to jeden model, nie jest podzielona ani nic, nie mam pojęcia jak pociągnąć tą teksturę wzdłuż trasy w odpowiedni sposób. Podobno jest metoda aby zrobić to bardzo szybko nie mam pojęcia jak. POMOCY! Zlecenie musi być dziś skończone :) :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 14 Grudzień 2008 Share Napisano 14 Grudzień 2008 W maksie 2009 jest mapowanie wzdłuż splajnu, a jak nie to chyba klasycznie Unwrapem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 14 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 14 Grudzień 2008 Tego się obawiałem. Unwarp w moim przypadku nie wchodzi w grę bo nie znam się na nim tak dobrze, musiałbym strasznie pociąć siatkę chyba. No nic bedę próbował. Jeśli ktoś zna jeszcze jakieś metody to prosze o pomoc! P.S. W maxie 2008 nie ma spline mappingu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 14 Grudzień 2008 Share Napisano 14 Grudzień 2008 W 2008 nie ma splajn mappingu. A czemu problem z unwrapem? Zaznaczasz tor, dajesz planar, eksportujesz i w photoshopie malujesz sobie cały tor. Gdzieś na forum był fajny video tutek o unwrapie - poszukaj, obejrzyj i wszystko stanie się jasne. Ale może ktoś jeszcze zaproponuje jakies prostsze rozwiązanie. Pozdrawiam i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 14 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 14 Grudzień 2008 Dzięki za pomoc ale żeby pomalować tor a tekstura aby wygląda dobrze, musiałaby być w dużych rozmiarach a to nie wchodzi w gre przy tym projekcie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 14 Grudzień 2008 Share Napisano 14 Grudzień 2008 Podejzewam ze trasa do shockwave'a nie ma miliona trojkataów, takze zamiast czekac na odpowiec juz bys to szybciej recznie zmapował vertex po verteksie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 14 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 14 Grudzień 2008 Jakbym wiedział jak to pewnie tak skoro tak mówisz. Jak sie mapuje vertex po verteksie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się