Napisano 14 Grudzień 200816 l Witajcie! Mam problem z oteksturowaniem toru wyścigowego do gry pod Schockwave. Tor jak to tor - Australia - pare zakrętów kilka prostych i fragment tekstury który wymaga powtarzania (tilingu). Cała droga to jeden model, nie jest podzielona ani nic, nie mam pojęcia jak pociągnąć tą teksturę wzdłuż trasy w odpowiedni sposób. Podobno jest metoda aby zrobić to bardzo szybko nie mam pojęcia jak. POMOCY! Zlecenie musi być dziś skończone :) :(
Napisano 14 Grudzień 200816 l W maksie 2009 jest mapowanie wzdłuż splajnu, a jak nie to chyba klasycznie Unwrapem.
Napisano 14 Grudzień 200816 l Autor Tego się obawiałem. Unwarp w moim przypadku nie wchodzi w grę bo nie znam się na nim tak dobrze, musiałbym strasznie pociąć siatkę chyba. No nic bedę próbował. Jeśli ktoś zna jeszcze jakieś metody to prosze o pomoc! P.S. W maxie 2008 nie ma spline mappingu?
Napisano 14 Grudzień 200816 l W 2008 nie ma splajn mappingu. A czemu problem z unwrapem? Zaznaczasz tor, dajesz planar, eksportujesz i w photoshopie malujesz sobie cały tor. Gdzieś na forum był fajny video tutek o unwrapie - poszukaj, obejrzyj i wszystko stanie się jasne. Ale może ktoś jeszcze zaproponuje jakies prostsze rozwiązanie. Pozdrawiam i powodzenia
Napisano 14 Grudzień 200816 l Autor Dzięki za pomoc ale żeby pomalować tor a tekstura aby wygląda dobrze, musiałaby być w dużych rozmiarach a to nie wchodzi w gre przy tym projekcie :(
Napisano 14 Grudzień 200816 l Podejzewam ze trasa do shockwave'a nie ma miliona trojkataów, takze zamiast czekac na odpowiec juz bys to szybciej recznie zmapował vertex po verteksie
Napisano 14 Grudzień 200816 l Autor Jakbym wiedział jak to pewnie tak skoro tak mówisz. Jak sie mapuje vertex po verteksie?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto