Skocz do zawartości

[wip] Pojazd 3D: Camaro SS || + 3 autka


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Welcome, jako że jestem nowy na forum, pragnę wszystkich serdecznie powitać.

Jestem Wojtek, mam 19 lat, lubię Grafikę, trochę grzebie w C++ i narazie tyle.

Jak widać, tematem postu jest Camaro, a inspiracją była praca: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=53405 GrzesiaDuro

 

A oto mój 3-dobowy bój w Blenderze [ LowPoly i narazie bez textur ]

render1zv0.jpg

fronthg6.jpg

rearqv4.jpg

wire1nl3.jpg

wirefrontaz0.jpg

wirelu5.jpg

ramazt4.jpg

 

Ogólnie chcę użyć owego modelu w mojej grze (podobna do serii GTA, w tym model zniszczeń rodem z "Burnot Paradise" by Criterion ;) )

 

Proszę o komentarze i sugestie.

Edytowane przez JaSzczur
  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Lakieru i innych materiałów raczej nie ma sensu oceniać, bo z tego co wiem gry nie 'akceptują' materiałów z Blendera czy innego programu 3d. Trochę kanciasto, ale skoro to do gry to widocznie tak musi być :) Modelik ogólnie ładny i bez błędów :)

Napisano

Witam;) Jak na trzy dni pracy nad modelem do gry takiej jak "GTA" to wyszlo przyzwoicie. Widac ze wiesz gdzie patrzec i o co chodzi bo model nie odbiega praktycznie od rzeczywistosci. Szkod ze taki kanciasty no i hamulce nie mają zacisków. Bedzie wewnatrz lusterko wsteczne? Moglbys troche jeszcze przysiedziec i poprawic materialy zwlaszcza lakier juz wspomniany. Juz nie w zwiazku z gra, ale wogole. To jest finished czy wip? Milo byc inspiracją calkiem przyzwoitej pracy. A skoro pierwsza na forum to juz wogole. Pzdr!;)

Napisano (edytowane)

Tak praca jest WIP gdyż nie ma jeszcze textur i zawieszenia. wg. zaleceń poprawiłem nadkola, dodałem lusterko (zapomniałem o nim), nom i materiały uległy modyfikacji, pojawiły się również wycieraczki.

 

Poniżej Render z poprawionymi materiałami, ogólnie wybaczcie mi jakość renderów, gdyż pracuje na leciwym sprzęcie (Celeron 2.8, 768 ddr, Radeon 9200SE 128 MB)a nie mam czasu na rendery, ale już niedługo będzie nowy ;] i wreszcie puszcze wodze fantazji :D

render3du3.jpg Oczywiście dorzucam też prosty materiał i siateczkę.

basemattl8.jpgwirebaseyy8.jpgwirebaserearen5.jpg

A wrzucę jeszcze stare prace do ocenki ;)

Lambo które już sobie od ponad roku jeździ w GTA SA :]

gallardorend1ll9.jpg

gallardowirefq8.jpg

350z mój pierwszy z pierwszych modeli pojazdów (ten również śmigał w GAT VC) (2006-05-18)

350zly9.jpg

350zwirevl4.jpg

I nieszczęsny peugeot 406 (2007-01-31) wciąż WIP i nigdy nie mogę się za niego wziąć (dokończyć), ale do gry będzie jak znalazł :D

406rv3.jpg

406wirebr9.jpg

Oczywiście czekam na szczere opinie i komentarze ;)

~~~~~~ 2009 * Wesołego Nowego Roku * 2009 ~~~~~~

Edytowane przez JaSzczur
Gość Marioza
Napisano

no camaro extra , sie mi podoba, tez kiedys zrobiłem pare aut do gta tyle ze vice city, w kazdym razie camaros najs, siata czysta i klarowna, pozostałe modele tez są bardzo oki

Napisano

Wielkie dzięki za waszą opinię, właśnie usiadłem do pieca i zaczynam klecić podwozie, zawieszenie, silnik, i może skompiluję jakiś przykładowy efekt zniszczeń pojazdu. Gdyby to miał być pojazd do GTA to już byłby gotów, ponieważ nie zawracałbym sobie głowy dokładnością w przygotowaniu siatki, zawieszenia i silnika względem modelu zniszczeń, bo jak już wspomniałem przeznaczeniem owego Camaro jest moja gra a w niej będzie podlegał destrukcyjnej fizyce, opartej zresztą na silniku PhysX by Ageia.

A co do jego wyglądu z shaderem ingame to niestety niemam możliwości tego zrobić bo kompa mam starego i karta graficzna obsługuje tylko PS 1.4 i VS 1.1 więc pozostaje Render z Blender'a, nom może jak czas i ochota pozwoli zmontuje całość w 3ds max'ie

Napisano

Wodzumarcinie, raczej nie ma tam wgniecenia...

http://www.c-dperformance.com/00_Scott_69_side.JPG

http://www.hotrods2die4.com/cars/1969_Camaro_Copo_Clone/1969_Camaro_Copo_Cloner_front_side_1.jpg

http://hotroddreams.com/1969_CAMARO_SS/Camaro69SS34fr.jpg

...chyba, że u mnie na siatce tak to wyglądało, ponieważ był tam jeden vertex by ładniej rozchodziły się normalne, więc co do chamfer'ka masz rację, i teraz jest jak należy - bez wgłębienia i bez kantów.

A co to szczelin ][ ( __/\__ = rowków tam nie ma), to tak ma być poniewą wszystkie części i elementy otwieralne bedą podlegąc fizyce(odpadną jeśli się zamocno przypierdzieli ;) a pozatym to ma być gra typu GTA więc Kowalski jakoś po ludzku musi wsiadać.

 

Właśnie dopracowuję wszystkie niedociągnięcia i dzięki za pomoc względem profilu bocznego.

 

~ Oczywiście czekam na dalsze sugestie i komentarze ;) cheers ~

Napisano

Taki mały Up'ek...

renderrw7.jpg

basebq8.jpg

zawvk8.jpg

z góry:

topsj6.jpg

topbasenp0.jpg

ramaxk2.jpg

perspue1.jpg

... czyli prace nad zawieszeniem i inną mechaniką.

może dokładność zawieszenia nie jest powalająca, ale to LP więc wystarczy dodać texturki, normalki i w grze (real-time) gdzie będzie widać jak części i podzespoły, rozsypują się po czołowym zderzeniu, wtedy efekt powinien być zadowalający.

Napisano

Ostatnio jakoś nie miałem dużo czasu i swobody przy własnych projektach, ale czas najwyższy zapełniać portfolio. Mam nadzieję ze w tym miesiącu zacznę dorabiać texturki i dokończę parę detali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności