Jump to content

[wip] Pojazd 3D: Camaro SS || + 3 autka


Recommended Posts

Posted (edited)

Welcome, jako że jestem nowy na forum, pragnę wszystkich serdecznie powitać.

Jestem Wojtek, mam 19 lat, lubię Grafikę, trochę grzebie w C++ i narazie tyle.

Jak widać, tematem postu jest Camaro, a inspiracją była praca: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=53405 GrzesiaDuro

 

A oto mój 3-dobowy bój w Blenderze [ LowPoly i narazie bez textur ]

render1zv0.jpg

fronthg6.jpg

rearqv4.jpg

wire1nl3.jpg

wirefrontaz0.jpg

wirelu5.jpg

ramazt4.jpg

 

Ogólnie chcę użyć owego modelu w mojej grze (podobna do serii GTA, w tym model zniszczeń rodem z "Burnot Paradise" by Criterion ;) )

 

Proszę o komentarze i sugestie.

Edited by JaSzczur
  • Replies 13
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Lakieru i innych materiałów raczej nie ma sensu oceniać, bo z tego co wiem gry nie 'akceptują' materiałów z Blendera czy innego programu 3d. Trochę kanciasto, ale skoro to do gry to widocznie tak musi być :) Modelik ogólnie ładny i bez błędów :)

Posted

Witam;) Jak na trzy dni pracy nad modelem do gry takiej jak "GTA" to wyszlo przyzwoicie. Widac ze wiesz gdzie patrzec i o co chodzi bo model nie odbiega praktycznie od rzeczywistosci. Szkod ze taki kanciasty no i hamulce nie mają zacisków. Bedzie wewnatrz lusterko wsteczne? Moglbys troche jeszcze przysiedziec i poprawic materialy zwlaszcza lakier juz wspomniany. Juz nie w zwiazku z gra, ale wogole. To jest finished czy wip? Milo byc inspiracją calkiem przyzwoitej pracy. A skoro pierwsza na forum to juz wogole. Pzdr!;)

Posted (edited)

Tak praca jest WIP gdyż nie ma jeszcze textur i zawieszenia. wg. zaleceń poprawiłem nadkola, dodałem lusterko (zapomniałem o nim), nom i materiały uległy modyfikacji, pojawiły się również wycieraczki.

 

Poniżej Render z poprawionymi materiałami, ogólnie wybaczcie mi jakość renderów, gdyż pracuje na leciwym sprzęcie (Celeron 2.8, 768 ddr, Radeon 9200SE 128 MB)a nie mam czasu na rendery, ale już niedługo będzie nowy ;] i wreszcie puszcze wodze fantazji :D

render3du3.jpg Oczywiście dorzucam też prosty materiał i siateczkę.

basemattl8.jpgwirebaseyy8.jpgwirebaserearen5.jpg

A wrzucę jeszcze stare prace do ocenki ;)

Lambo które już sobie od ponad roku jeździ w GTA SA :]

gallardorend1ll9.jpg

gallardowirefq8.jpg

350z mój pierwszy z pierwszych modeli pojazdów (ten również śmigał w GAT VC) (2006-05-18)

350zly9.jpg

350zwirevl4.jpg

I nieszczęsny peugeot 406 (2007-01-31) wciąż WIP i nigdy nie mogę się za niego wziąć (dokończyć), ale do gry będzie jak znalazł :D

406rv3.jpg

406wirebr9.jpg

Oczywiście czekam na szczere opinie i komentarze ;)

~~~~~~ 2009 * Wesołego Nowego Roku * 2009 ~~~~~~

Edited by JaSzczur
Guest Marioza
Posted

no camaro extra , sie mi podoba, tez kiedys zrobiłem pare aut do gta tyle ze vice city, w kazdym razie camaros najs, siata czysta i klarowna, pozostałe modele tez są bardzo oki

Posted

Wielkie dzięki za waszą opinię, właśnie usiadłem do pieca i zaczynam klecić podwozie, zawieszenie, silnik, i może skompiluję jakiś przykładowy efekt zniszczeń pojazdu. Gdyby to miał być pojazd do GTA to już byłby gotów, ponieważ nie zawracałbym sobie głowy dokładnością w przygotowaniu siatki, zawieszenia i silnika względem modelu zniszczeń, bo jak już wspomniałem przeznaczeniem owego Camaro jest moja gra a w niej będzie podlegał destrukcyjnej fizyce, opartej zresztą na silniku PhysX by Ageia.

A co do jego wyglądu z shaderem ingame to niestety niemam możliwości tego zrobić bo kompa mam starego i karta graficzna obsługuje tylko PS 1.4 i VS 1.1 więc pozostaje Render z Blender'a, nom może jak czas i ochota pozwoli zmontuje całość w 3ds max'ie

Posted

Wodzumarcinie, raczej nie ma tam wgniecenia...

http://www.c-dperformance.com/00_Scott_69_side.JPG

http://www.hotrods2die4.com/cars/1969_Camaro_Copo_Clone/1969_Camaro_Copo_Cloner_front_side_1.jpg

http://hotroddreams.com/1969_CAMARO_SS/Camaro69SS34fr.jpg

...chyba, że u mnie na siatce tak to wyglądało, ponieważ był tam jeden vertex by ładniej rozchodziły się normalne, więc co do chamfer'ka masz rację, i teraz jest jak należy - bez wgłębienia i bez kantów.

A co to szczelin ][ ( __/\__ = rowków tam nie ma), to tak ma być poniewą wszystkie części i elementy otwieralne bedą podlegąc fizyce(odpadną jeśli się zamocno przypierdzieli ;) a pozatym to ma być gra typu GTA więc Kowalski jakoś po ludzku musi wsiadać.

 

Właśnie dopracowuję wszystkie niedociągnięcia i dzięki za pomoc względem profilu bocznego.

 

~ Oczywiście czekam na dalsze sugestie i komentarze ;) cheers ~

Posted

Taki mały Up'ek...

renderrw7.jpg

basebq8.jpg

zawvk8.jpg

z góry:

topsj6.jpg

topbasenp0.jpg

ramaxk2.jpg

perspue1.jpg

... czyli prace nad zawieszeniem i inną mechaniką.

może dokładność zawieszenia nie jest powalająca, ale to LP więc wystarczy dodać texturki, normalki i w grze (real-time) gdzie będzie widać jak części i podzespoły, rozsypują się po czołowym zderzeniu, wtedy efekt powinien być zadowalający.

Posted

Ostatnio jakoś nie miałem dużo czasu i swobody przy własnych projektach, ale czas najwyższy zapełniać portfolio. Mam nadzieję ze w tym miesiącu zacznę dorabiać texturki i dokończę parę detali.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy