JaSzczur Posted December 30, 2008 Posted December 30, 2008 (edited) Welcome, jako że jestem nowy na forum, pragnę wszystkich serdecznie powitać. Jestem Wojtek, mam 19 lat, lubię Grafikę, trochę grzebie w C++ i narazie tyle. Jak widać, tematem postu jest Camaro, a inspiracją była praca: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=53405 GrzesiaDuro A oto mój 3-dobowy bój w Blenderze [ LowPoly i narazie bez textur ] Ogólnie chcę użyć owego modelu w mojej grze (podobna do serii GTA, w tym model zniszczeń rodem z "Burnot Paradise" by Criterion ;) ) Proszę o komentarze i sugestie. Edited January 1, 2009 by JaSzczur
Skateforlife Posted December 30, 2008 Posted December 30, 2008 hej,jako ze na tym sie nie znam,pozwole sobie skomentowac,ze jak na tyle ile masz to bardzo mi sie podoba,a juz panowie od autek wytkna ci bledy,pozdro:)
Eden-3d Posted December 31, 2008 Posted December 31, 2008 witaj,lakier zbyt mocno odbija, nadkola kanciaste,dobrze by bylo jak bys zapodal siatke i render ze zwyklym standardowym materialem
KamillM Posted December 31, 2008 Posted December 31, 2008 Lakieru i innych materiałów raczej nie ma sensu oceniać, bo z tego co wiem gry nie 'akceptują' materiałów z Blendera czy innego programu 3d. Trochę kanciasto, ale skoro to do gry to widocznie tak musi być :) Modelik ogólnie ładny i bez błędów :)
GrześDuro Posted December 31, 2008 Posted December 31, 2008 Witam;) Jak na trzy dni pracy nad modelem do gry takiej jak "GTA" to wyszlo przyzwoicie. Widac ze wiesz gdzie patrzec i o co chodzi bo model nie odbiega praktycznie od rzeczywistosci. Szkod ze taki kanciasty no i hamulce nie mają zacisków. Bedzie wewnatrz lusterko wsteczne? Moglbys troche jeszcze przysiedziec i poprawic materialy zwlaszcza lakier juz wspomniany. Juz nie w zwiazku z gra, ale wogole. To jest finished czy wip? Milo byc inspiracją calkiem przyzwoitej pracy. A skoro pierwsza na forum to juz wogole. Pzdr!;)
JaSzczur Posted January 1, 2009 Author Posted January 1, 2009 (edited) Tak praca jest WIP gdyż nie ma jeszcze textur i zawieszenia. wg. zaleceń poprawiłem nadkola, dodałem lusterko (zapomniałem o nim), nom i materiały uległy modyfikacji, pojawiły się również wycieraczki. Poniżej Render z poprawionymi materiałami, ogólnie wybaczcie mi jakość renderów, gdyż pracuje na leciwym sprzęcie (Celeron 2.8, 768 ddr, Radeon 9200SE 128 MB)a nie mam czasu na rendery, ale już niedługo będzie nowy ;] i wreszcie puszcze wodze fantazji :D Oczywiście dorzucam też prosty materiał i siateczkę. A wrzucę jeszcze stare prace do ocenki ;) Lambo które już sobie od ponad roku jeździ w GTA SA :] 350z mój pierwszy z pierwszych modeli pojazdów (ten również śmigał w GAT VC) (2006-05-18) I nieszczęsny peugeot 406 (2007-01-31) wciąż WIP i nigdy nie mogę się za niego wziąć (dokończyć), ale do gry będzie jak znalazł :D Oczywiście czekam na szczere opinie i komentarze ;) ~~~~~~ 2009 * Wesołego Nowego Roku * 2009 ~~~~~~ Edited January 1, 2009 by JaSzczur
Guest Marioza Posted January 2, 2009 Posted January 2, 2009 no camaro extra , sie mi podoba, tez kiedys zrobiłem pare aut do gta tyle ze vice city, w kazdym razie camaros najs, siata czysta i klarowna, pozostałe modele tez są bardzo oki
Bruneq Posted January 2, 2009 Posted January 2, 2009 jedyne co moge napisac to to ze bardzo fajnie wyglada i czekac tylko na up'ik jak wyglada z shaderem ingame:)
JaSzczur Posted January 3, 2009 Author Posted January 3, 2009 Wielkie dzięki za waszą opinię, właśnie usiadłem do pieca i zaczynam klecić podwozie, zawieszenie, silnik, i może skompiluję jakiś przykładowy efekt zniszczeń pojazdu. Gdyby to miał być pojazd do GTA to już byłby gotów, ponieważ nie zawracałbym sobie głowy dokładnością w przygotowaniu siatki, zawieszenia i silnika względem modelu zniszczeń, bo jak już wspomniałem przeznaczeniem owego Camaro jest moja gra a w niej będzie podlegał destrukcyjnej fizyce, opartej zresztą na silniku PhysX by Ageia. A co do jego wyglądu z shaderem ingame to niestety niemam możliwości tego zrobić bo kompa mam starego i karta graficzna obsługuje tylko PS 1.4 i VS 1.1 więc pozostaje Render z Blender'a, nom może jak czas i ochota pozwoli zmontuje całość w 3ds max'ie
JaSzczur Posted January 4, 2009 Author Posted January 4, 2009 Wodzumarcinie, raczej nie ma tam wgniecenia... http://www.c-dperformance.com/00_Scott_69_side.JPG http://www.hotrods2die4.com/cars/1969_Camaro_Copo_Clone/1969_Camaro_Copo_Cloner_front_side_1.jpg http://hotroddreams.com/1969_CAMARO_SS/Camaro69SS34fr.jpg ...chyba, że u mnie na siatce tak to wyglądało, ponieważ był tam jeden vertex by ładniej rozchodziły się normalne, więc co do chamfer'ka masz rację, i teraz jest jak należy - bez wgłębienia i bez kantów. A co to szczelin ][ ( __/\__ = rowków tam nie ma), to tak ma być poniewą wszystkie części i elementy otwieralne bedą podlegąc fizyce(odpadną jeśli się zamocno przypierdzieli ;) a pozatym to ma być gra typu GTA więc Kowalski jakoś po ludzku musi wsiadać. Właśnie dopracowuję wszystkie niedociągnięcia i dzięki za pomoc względem profilu bocznego. ~ Oczywiście czekam na dalsze sugestie i komentarze ;) cheers ~
JaSzczur Posted January 6, 2009 Author Posted January 6, 2009 Taki mały Up'ek... z góry: ... czyli prace nad zawieszeniem i inną mechaniką. może dokładność zawieszenia nie jest powalająca, ale to LP więc wystarczy dodać texturki, normalki i w grze (real-time) gdzie będzie widać jak części i podzespoły, rozsypują się po czołowym zderzeniu, wtedy efekt powinien być zadowalający.
JaSzczur Posted January 7, 2009 Author Posted January 7, 2009 z Kołami i tarczami Hamulcowymi: Vertex: 15514 Tris: 19701 bez kół i tarcz: Vertex: 9002 Tris: 8917
JaSzczur Posted October 18, 2009 Author Posted October 18, 2009 Ostatnio jakoś nie miałem dużo czasu i swobody przy własnych projektach, ale czas najwyższy zapełniać portfolio. Mam nadzieję ze w tym miesiącu zacznę dorabiać texturki i dokończę parę detali.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now