Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej.

robię malutką animację krwi. Animacja ma być wesoła. Narazie nie zdrade pomysłu. Całość będzie trwało kilka sekund. Oto pierwszy render. materiały powstały na podstawie tutoriala [nauka] z 3dtotal. Na razie nie ma co oceniac ale moze ktos ma jakas sugestie czy cos

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w zasadzie to ja sam nie wiem gdzie te krwinki są.

Co do ilości krwinek to będzie ich więcej.

Białe krwinki??? no włąśnie gdzie one są??

To dopiero pierwsza przymiarka zrobiona dzis rano. czekajta na więcej 8)

Napisano

Dzieki MasterKiełbaster.

Co do miejsca akcji to chyba iem gdziie to się odbywa: w tkance. tak to jest tkanka. Nie wiem jeszcze jaka ale tkanka. Bo przeciez nie trzeba sobie żył podvinac zeby krew zobaczyć. wystarczy lekkie saleczenie w palec.

Napisano

heh \"To byly 2 ‰ we krwi\" :D DOBRE :D:D:D a na poczatku, zamin objasnily mnie napisy, ze to sa 2 ‰ to myslalem ze to jakis virus :P:P:D:D

Napisano

Moim zdaniem erytrocyty powinny zapier***** z dużą szybkością... A to, to jakieś anemiczne jest :/ W niektórych momentach animacji erytrocyty przenikają przez siebie!!!! To niedopuszczalne! Powinny sie od siebie odbić. kamera powinna się jakoś ruszyć, bo jest strasznie statycznie. No i jeszxzce powinny być widoczne turbulencje osocza, wewnątrz którego pływają sobie erytrocyty (chodzi o rozmazania itp.), bo teraz mozna odnieść wrażenie, że latają sobie w pustej przestrzeni...

Napisano

co do przenikania to racja. ale to nie jest finalna wersja.

a co do szybkosci to wg mnie jest ok. jakby lecialy szybko to nic bys nie zobaczyl a animacja trwala by sekunde.

Napisano
Originally posted by Pierzak

co do przenikania to racja. ale to nie jest finalna wersja.

a co do szybkosci to wg mnie jest ok. jakby lecialy szybko to nic bys nie zobaczyl a animacja trwala by sekunde.

 

Eeeee. Większa prędkość krwinek, zwiększyć ilość krwinek i czas animacji będzie ten sam. 2 promile mogą za to przesuwać się tak powoli. A te zaburzenia, turbulencje cieczy (osocza) - możesz zrobić modyfikując odpowiednio efekt Bullet Trail (smuga po pocisku) znany z Matrixa. Jak zrobić ten efekt jest opisane bardzo dobrze (robiłem kiedyś efekt lecących kul z tego) w książce zamieszczonej w dziale Podstawy na www.max3d.pl. Książka nosi tytuł \"Matrix - jak to zrobić\" czy cuś takiego.... pomyśl o tym :)

Napisano

animacja fajna... hehe 2 promile ;-D... ale zgadzam sie z don_filippo: zwieksz szybkosc i zrob cos zeby te krwinki nie wygladaly jak lecace w powietrzu... pozdro

Napisano

troszke poprawiona animacja.

krwnki nie przenikaja przez siebie (choc juz znalazlem takie co przenikaja przez slupki)

ógolie ściani tzn sufit i podloga troche sie ruszaja ale tka wollno ze prawie nie widac. kamerka tez na poczatku troche sie rusza

calosc do sciagniecia tu:

http://www.dburdon.3d.pl/2promile.avi

 

czekam na komentarze 8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności