Napisano 6 Marzec 200421 l Hej. robię malutką animację krwi. Animacja ma być wesoła. Narazie nie zdrade pomysłu. Całość będzie trwało kilka sekund. Oto pierwszy render. materiały powstały na podstawie tutoriala [nauka] z 3dtotal. Na razie nie ma co oceniac ale moze ktos ma jakas sugestie czy cos
Napisano 6 Marzec 200421 l fajne!tylko tych krwwinek coś mało.... jak skończysz animacje to zalinkuj na forum:)
Napisano 6 Marzec 200421 l Krwinki sa chyba troche za blade ale tak to sa ladne :). Tlo troche do bani :(
Napisano 6 Marzec 200421 l No fakt fakte nie wiele tego ;] Ja bym zmienil to cos, w szym beda krwinki, bo mi to na zyle nie wyglada :-)
Napisano 7 Marzec 200421 l Autor w zasadzie to ja sam nie wiem gdzie te krwinki są. Co do ilości krwinek to będzie ich więcej. Białe krwinki??? no włąśnie gdzie one są?? To dopiero pierwsza przymiarka zrobiona dzis rano. czekajta na więcej 8)
Napisano 7 Marzec 200421 l Białych krwinek jest tak na oko 50 tys razy mniej od czerwonych wię c za dużo ich nie powinno być :P
Napisano 7 Marzec 200421 l Autor Dzieki MasterKiełbaster. Co do miejsca akcji to chyba iem gdziie to się odbywa: w tkance. tak to jest tkanka. Nie wiem jeszcze jaka ale tkanka. Bo przeciez nie trzeba sobie żył podvinac zeby krew zobaczyć. wystarczy lekkie saleczenie w palec.
Napisano 7 Marzec 200421 l hehehe tez robilem juz kiedys takie same krwinki, ale animacji nie zamieszcze bo jak sobie pomysle jak wyszla to.....
Napisano 8 Marzec 200421 l Autor Hej. Dodalam więcej krwinek. To ocywiscie jeszcze nie koniec. Zostalo jeszcze troche roboty ale poobladajcie sobie. http://www.dburdon.3d.pl/002.jpg
Napisano 8 Marzec 200421 l Krwinek jest 5 mln na mm3. Ale te żyłki są cienkie więc ich ilość jest raczej dobra. Kilka rederek:
Napisano 11 Marzec 200421 l Autor wielki postęp w krwinkach. reawie finalna animacje mozecie sciagnac tu: http://www.dburdon.3d.pl/krwinki04a.avi zajmuje ona dosc duzo ale postaram sie to naprawic i zmniejszyc.
Napisano 11 Marzec 200421 l Autor wersja mniejsza i w badziewnej jakości. nie radze robic fullscreen\'a http://www.dburdon.3d.pl/krwinki05.avi czekam na wasze opinie
Napisano 11 Marzec 200421 l Autor Właśnie znajomy powiedział mi ze literki sa za zielone... sam nie wiem. wg. mnie sa ok. A wg. was zielony to dobry kolor?
Napisano 12 Marzec 200421 l heh \"To byly 2 ‰ we krwi\" :D DOBRE :D:D:D a na poczatku, zamin objasnily mnie napisy, ze to sa 2 ‰ to myslalem ze to jakis virus :P:P:D:D
Napisano 13 Marzec 200420 l Moim zdaniem erytrocyty powinny zapier***** z dużą szybkością... A to, to jakieś anemiczne jest :/ W niektórych momentach animacji erytrocyty przenikają przez siebie!!!! To niedopuszczalne! Powinny sie od siebie odbić. kamera powinna się jakoś ruszyć, bo jest strasznie statycznie. No i jeszxzce powinny być widoczne turbulencje osocza, wewnątrz którego pływają sobie erytrocyty (chodzi o rozmazania itp.), bo teraz mozna odnieść wrażenie, że latają sobie w pustej przestrzeni...
Napisano 13 Marzec 200420 l Autor co do przenikania to racja. ale to nie jest finalna wersja. a co do szybkosci to wg mnie jest ok. jakby lecialy szybko to nic bys nie zobaczyl a animacja trwala by sekunde.
Napisano 14 Marzec 200420 l Originally posted by Pierzak co do przenikania to racja. ale to nie jest finalna wersja. a co do szybkosci to wg mnie jest ok. jakby lecialy szybko to nic bys nie zobaczyl a animacja trwala by sekunde. Eeeee. Większa prędkość krwinek, zwiększyć ilość krwinek i czas animacji będzie ten sam. 2 promile mogą za to przesuwać się tak powoli. A te zaburzenia, turbulencje cieczy (osocza) - możesz zrobić modyfikując odpowiednio efekt Bullet Trail (smuga po pocisku) znany z Matrixa. Jak zrobić ten efekt jest opisane bardzo dobrze (robiłem kiedyś efekt lecących kul z tego) w książce zamieszczonej w dziale Podstawy na www.max3d.pl. Książka nosi tytuł \"Matrix - jak to zrobić\" czy cuś takiego.... pomyśl o tym :)
Napisano 14 Marzec 200420 l animacja fajna... hehe 2 promile ;-D... ale zgadzam sie z don_filippo: zwieksz szybkosc i zrob cos zeby te krwinki nie wygladaly jak lecace w powietrzu... pozdro
Napisano 14 Marzec 200420 l mówiąc o zanimowaniu jest dobra. O modelowaniu nie mówie bo za dużo go tu nie było. A co do tekstur to średnie. NO i jeszcze był dziwięk a to dużo robi >pozdro
Napisano 15 Marzec 200420 l Autor troszke poprawiona animacja. krwnki nie przenikaja przez siebie (choc juz znalazlem takie co przenikaja przez slupki) ógolie ściani tzn sufit i podloga troche sie ruszaja ale tka wollno ze prawie nie widac. kamerka tez na poczatku troche sie rusza calosc do sciagniecia tu: http://www.dburdon.3d.pl/2promile.avi czekam na komentarze 8)
Napisano 17 Marzec 200420 l Autor kolejna wersja animacji. poprawialem szczegoly. Byc moze to finalan wersja. sami ocencie. oto link: http://www.dburdon.3d.pl/03promile01.avi i obrazek:
Napisano 17 Marzec 200420 l Coś średnio to wygląda. Niektóre krwinki lecą szybko póżniej nagle zwalniają, reszta leci za wolno.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto