Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

a tu jak zmienie w surface parameters na path to tez mi nie pasuje, jak zrobic zeby to bylo jak na poprzednim zdjeciu tylko bez tego bledu ??

 

Napisano

Zrobiłem kilka testów, udało mi się uzyskać ten problem co u Ciebie i wyszły mi takie wnioski:

 

Udało się go zlikwidować jeśli zmniejszyłem shape loft\'a. Wygląda to tak, jakby taki kształt się \"nie mieścił\" na zakrętach i tworzył przekłamania.

 

Jednak domyślam się, że zmniejszenie, to nie to czego oczekiwałeś, więc:

 

o ile to co zaprezentowałeś, to już cały kształt, który chcesz uzyskać... w zakładce \'skin parameters\' zmniejszaj parametr \'path steps\' aż problem zniknie. W Twoim przypadku można od razu wprowadzić wartość \"0\" - zaoszczędzisz na gęstości siatki i problem powinien zniknąć. Metoda nie sprawdzi się jedynie w przypadkach, gdy ścieżka będzie miała krzywizny, łuki, gdyż path steps na 0 skutecznie je wyrówna :/

Napisano

Przeciez w loft mozna wyznaczyc wiecej ksztaltow wzdloz sciezki. Skopiuj je na rogi, gdzie sie zweza i troche je powieksz.

Moze to wystarczy.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności