sinkit Napisano 6 Marzec 2004 Napisano 6 Marzec 2004 mam problem z loftem, na zdjeciu zanzaczylem to cos co jest ,a czego nie chce zeby bylo,
sinkit Napisano 6 Marzec 2004 Autor Napisano 6 Marzec 2004 a tu jak zmienie w surface parameters na path to tez mi nie pasuje, jak zrobic zeby to bylo jak na poprzednim zdjeciu tylko bez tego bledu ??
kozioo Napisano 6 Marzec 2004 Napisano 6 Marzec 2004 Może masz nie zweldowane wierzchołki? Albo zrob chamfer/fillet na rogu.
sinkit Napisano 6 Marzec 2004 Autor Napisano 6 Marzec 2004 ale ja uzywalem lofta i to byla jedna linia jakby nie byla ciagla to byly by przerwy, a ten obiekt zielony to jest juz loft
VGT Napisano 7 Marzec 2004 Napisano 7 Marzec 2004 Zrobiłem kilka testów, udało mi się uzyskać ten problem co u Ciebie i wyszły mi takie wnioski: Udało się go zlikwidować jeśli zmniejszyłem shape loft\'a. Wygląda to tak, jakby taki kształt się \"nie mieścił\" na zakrętach i tworzył przekłamania. Jednak domyślam się, że zmniejszenie, to nie to czego oczekiwałeś, więc: o ile to co zaprezentowałeś, to już cały kształt, który chcesz uzyskać... w zakładce \'skin parameters\' zmniejszaj parametr \'path steps\' aż problem zniknie. W Twoim przypadku można od razu wprowadzić wartość \"0\" - zaoszczędzisz na gęstości siatki i problem powinien zniknąć. Metoda nie sprawdzi się jedynie w przypadkach, gdy ścieżka będzie miała krzywizny, łuki, gdyż path steps na 0 skutecznie je wyrówna :/
dr Ug Napisano 7 Marzec 2004 Napisano 7 Marzec 2004 Przeciez w loft mozna wyznaczyc wiecej ksztaltow wzdloz sciezki. Skopiuj je na rogi, gdzie sie zweza i troche je powieksz. Moze to wystarczy.
sinkit Napisano 7 Marzec 2004 Autor Napisano 7 Marzec 2004 ale to na obrazku to jest tylko kawalek tego obiektu chyba bym sie drug twoim sposobem zajechal, dzieki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi