Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Suzuki Swift


JW_2305

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! ;)

 

Zamieszczam tutaj wynik ostatniej zabawy. Pewnie zauwazycie, ze w kilku miejscach nie zgadza sie z orginalem, mialem niestety takiego rozjechanego blueprinta. Odpusccie mi wnetrze, wiem, ze paskudne, ale to tak tylko, zeby cos tam bylo;p

Bardzo mile widziane komentarze i sugestie na przyszlosc ;)

Pozdrawiam;)

 

Proste otoczenie, ale w tym swietle mi sie najbardziej podobalo

0705ae51b77b3ed1.jpg

 

Studio

f6666ab5d22e45d3m.jpg

 

Kolo

8e3fb66d78e3644bm.jpg

 

Edit:

Siatki - zdaje sobie sprawe z trojkatow, z nimi wygladalo lepiej po wysmoothowaniu, a kroic, ciac juz nie chcialem

 

e65ea9c4047f5bcam.jpg

 

cba1bc8f06ed18e8m.jpg

Edytowane przez JW_2305
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam,

 

O kurczaki, pelne zaskoczenie :) Ladnie ladnie, choc kilka uwag mam. Najbardziej rzuca mi sie w oczy material felgi, taki jakis nieneturalny jak dla mnie bardziej przypomina lakier samochodu, ale te flake-i jakies takie ciut za duze mi sie wydaja. Co do lakieru - hmm.. wiem ze taki lubisz, wiec sie nie czepiam. Mam jeszcze pytanie odnosnie rendera kola. Chodzi mi tam o listwe progowa i prog przy przednim kole, czy to tam jest dobrze wykonczone? A i jeszcze jedno. Wersja studyjna w tym kadrze wyglada jakby szyb nie miala. Wrzuc jakiegos white box-a co by sie tam cos odbilo jak na tym glownym renderze.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za komenta i sluszne uwagi xaoo ;)

 

Juz sie tlumacze, bom winny;p Ogolnie spieszylem sie troche z modelem i rzeczywiscie nadkole jest nie ladnie wykonczone, tez blueprint okazal sie poskalowany zle. Flake'sy-bardzo mozliwe, zmniejszalem je i tak, ale troche stracilem poczucie pozniej. Z felga uwazam, ze kto jak lubi, troche biala wyszla-fakt;p a z szyba wlasnie walczylem, ale zamiast odbic robil sie sniezek taki, wiec porzucilem.

 

Ogolnie widze male zainteresowanie watkiem i stwierdzam, ze albo fury sie przezarly ludziom albo nie ma tu co komentowac (ze taka lipa jest;p) albo takie fajne to;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

No wlasnie czasmi na forum to tak bywa, ze na komentarze trzeba troche poczekac. A bardzo czesto jest tak, ze najbardziej komentowane sa prace wymiataczy, no ale tak to juz jest. Najwazniejsze bys dzialal i sie nie poddawal. Zmieniaj studio i ustawienia az w koncu ktos cos napisze :) Moze i masz racje co do tych samochodow - moze ludziki maja juz dosyc tego typu rzeczy na forum, choc moim zdaniem dobre auto nie jest zle. Trzeba by sie zabrac ja jakies exteriory albo jakis maly filmik, wtedy zainteresowanie na pewno by wzroslo :) Tak czy owak czekam na upa z tymi ladnymi refleksami.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model niestety jest słaby, odbiega od oryginału i ma troche błedów związanych z modelingiem, zwłaszcza przy lampie. Jeśli chodzi o render...ja bym się zastanowił czy warto wrzucać to do FW, może pomysł z prostym otoczeniem nie jest zły ale wykonanie tragiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za komenty Panowie ;)

tob01 - material opony to zwykly arch&design mental ray'a, template rubber i pokrecone reflectivity z kolorem

gientekwl - dzieki ;) mozliwe, ze masz racje, teraz nie pamietam, bo krecilem tez to w ps'ie troche i nie wiem czy to wynik zabawy czy braku gi

xaoo - hehe, no to trzeba stac sie wymiataczem w takim razie;p moze jeszcze sprobuje z tymi odbiciami

pecet - bylbym wdzieczny gdybys wskazal te bledy lub napisal na czym polegaja ;) Ogolnie to robie tak, ze wykonuje sporo renderow i pozniej patrze, ktory ladnie wychodzi, niestety czesto przy tym zapominam nawet o tym, jakie ustawienia mialem w renderze. Do FW wrzucilem, bo uwazam, ze to skonczylem i nie chcialem juz za bardzo zmieniac nic, wole czyms nowym sie zajac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności