Skocz do zawartości

komentarze w galerii


Archangel

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio moim ulubionym zajeciem stalo sie zadawanie pytan :D tu mnie chyba jeszcze nie bylo...a moj problem brzmi nastepujaca: Jak zrobic taka galerie jak na max3d.pl gdzie bedzie mozliwosc dodawania komentarzy za pomoca PHP (najlepiej bez MySql\'a) JS lub czego kolwiek innego ?? Jesli chodzi o tworzenie stron to jestem zielony jak szcypiorek na wiosne :P wiec prosze o zrozumiala dla mnie odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jesli chodzi o tworzenie stron to jestem zielony jak szcypiorek na wiosne

...w takim razie nie bardzo rozumiem, czego oczekujesz...

Ja, gdy kupiłem serwer z PHP, uczyłem się jego podstaw przez kilka tygodni, żeby móc jako tako coś zrobić.. ostatecznie udało się trochę nauczyć i napisałem np. własną księgę gości (efekt podobny do tego, którego tu oczekujesz).

Ale gdy teraz zajrzałem do plików źródłowych to kompletnie tego nie rozumiem, a przecież sam to pisałem :|

Z moich poszukiwań pamiętam, że na necie jest sporo stron na temat PHP i niemal na każdej są przykładowe elementy. pościągaj sobie księgi gości i potestuj, gdyż temu elementowi jest najbliżej do takich komentarzy z galerii.

Jeśli chcesz, możesz też potestować moją księgę, może coś Ci pomoże -> link

Jeśli nie masz czasu/ochoty uczyć się PHP (jakieś doświadczenia w programowaniu też są bardzo pomocne), to pozostanie Ci tylko skorzystanie z gotowych wzorów...

 

...chyba, że ktoś będzie miał dłuuugi nudny dzień, zajrzy do galerii na max3d.pl i Ci coś takiego napisze :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się