Napisano 19 Styczeń 200916 l Witam. Mam pytanie, dosc pilne. Moze opisze moj przypadek: Mam obiekt architektoniczny ktory sklada sie z innych obiektow, rzezby, kolumny. Do kazdego zrobilem uvki i textury. Mam teraz pytanie, czy mozna zrobic tak zeby wszystkie textury, scalic i wypalic w jedna texture? Tak zeby te obiekty korzystaly z jednej textury a nie z kilku? Bylbym wdzieczny po przeszukalem calego neta i albo cos takiego nie istnieje, albo jest pod innym haslem niz ja szukam, albo to jakis spisek i nikt o tym nie pisze.
Napisano 19 Styczeń 200916 l Tazio napisał: Witam. Mam pytanie, dosc pilne. Moze opisze moj przypadek: Mam obiekt architektoniczny ktory sklada sie z innych obiektow, rzezby, kolumny. Do kazdego zrobilem uvki i textury. Mam teraz pytanie, czy mozna zrobic tak zeby wszystkie textury, scalic i wypalic w jedna texture? Tak zeby te obiekty korzystaly z jednej textury a nie z kilku? Bylbym wdzieczny po przeszukalem calego neta i albo cos takiego nie istnieje, albo jest pod innym haslem niz ja szukam, albo to jakis spisek i nikt o tym nie pisze. Oczywiscie ze mozna. Warunkiem jest tylko to zeby nie pokrywaly sie uv zaznaczonych obiektow. Mozesz w tym celu zrobic sobie nawet oddzielną projekcję ktora potraktujesz uv layoutem co zapewni ze nie pokryją sie i ktora bedzie uzyta do wynikowej mapy. W lightning/shading jest polecenie batch bake ktoremu zaznacz opcje 'bake to one map'. Po jakims czasie (zaleznym od ustawionego samplingu i rozdzielczosci) powstanie kilka nowych materialow, w zaleznosci od ilosci uzytych. Wszystkie beda podlaczone do tej samej tekstury wiec wybierz sobie jeden z nich i przypisz jezczcze raz do obiektu. Njlpiej przygotuj sobie przed wypalaniem hypershade w ktorym wyladuja nowe wypalone materialy. Pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto