Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam pytanie, dosc pilne.

Moze opisze moj przypadek:

Mam obiekt architektoniczny ktory sklada sie z innych obiektow,

rzezby, kolumny. Do kazdego zrobilem uvki i textury.

 

Mam teraz pytanie, czy mozna zrobic tak zeby wszystkie textury,

scalic i wypalic w jedna texture?

Tak zeby te obiekty korzystaly z jednej textury a nie z kilku?

Bylbym wdzieczny po przeszukalem calego neta i albo cos takiego nie istnieje, albo jest pod innym haslem niz ja szukam, albo to jakis spisek i nikt o tym nie pisze.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 789
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Witam.

Mam pytanie, dosc pilne.

Moze opisze moj przypadek:

Mam obiekt architektoniczny ktory sklada sie z innych obiektow,

rzezby, kolumny. Do kazdego zrobilem uvki i textury.

 

Mam teraz pytanie, czy mozna zrobic tak zeby wszystkie textury,

scalic i wypalic w jedna texture?

Tak zeby te obiekty korzystaly z jednej textury a nie z kilku?

Bylbym wdzieczny po przeszukalem calego neta i albo cos takiego nie istnieje, albo jest pod innym haslem niz ja szukam, albo to jakis spisek i nikt o tym nie pisze.

 

Oczywiscie ze mozna.

Warunkiem jest tylko to zeby nie pokrywaly sie uv zaznaczonych obiektow.

Mozesz w tym celu zrobic sobie nawet oddzielną projekcję ktora potraktujesz uv layoutem co zapewni ze nie pokryją sie i ktora bedzie uzyta do wynikowej mapy.

W lightning/shading jest polecenie batch bake ktoremu zaznacz opcje 'bake to one map'. Po jakims czasie (zaleznym od ustawionego samplingu i rozdzielczosci) powstanie kilka nowych materialow, w zaleznosci od ilosci uzytych. Wszystkie beda podlaczone do tej samej tekstury wiec wybierz sobie jeden z nich i przypisz jezczcze raz do obiektu.

Njlpiej przygotuj sobie przed wypalaniem hypershade w ktorym wyladuja nowe wypalone materialy.

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.