Tazio Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 Witam. Mam pytanie, dosc pilne. Moze opisze moj przypadek: Mam obiekt architektoniczny ktory sklada sie z innych obiektow, rzezby, kolumny. Do kazdego zrobilem uvki i textury. Mam teraz pytanie, czy mozna zrobic tak zeby wszystkie textury, scalic i wypalic w jedna texture? Tak zeby te obiekty korzystaly z jednej textury a nie z kilku? Bylbym wdzieczny po przeszukalem calego neta i albo cos takiego nie istnieje, albo jest pod innym haslem niz ja szukam, albo to jakis spisek i nikt o tym nie pisze.
ca mel Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 Witam. Mam pytanie, dosc pilne. Moze opisze moj przypadek: Mam obiekt architektoniczny ktory sklada sie z innych obiektow, rzezby, kolumny. Do kazdego zrobilem uvki i textury. Mam teraz pytanie, czy mozna zrobic tak zeby wszystkie textury, scalic i wypalic w jedna texture? Tak zeby te obiekty korzystaly z jednej textury a nie z kilku? Bylbym wdzieczny po przeszukalem calego neta i albo cos takiego nie istnieje, albo jest pod innym haslem niz ja szukam, albo to jakis spisek i nikt o tym nie pisze. Oczywiscie ze mozna. Warunkiem jest tylko to zeby nie pokrywaly sie uv zaznaczonych obiektow. Mozesz w tym celu zrobic sobie nawet oddzielną projekcję ktora potraktujesz uv layoutem co zapewni ze nie pokryją sie i ktora bedzie uzyta do wynikowej mapy. W lightning/shading jest polecenie batch bake ktoremu zaznacz opcje 'bake to one map'. Po jakims czasie (zaleznym od ustawionego samplingu i rozdzielczosci) powstanie kilka nowych materialow, w zaleznosci od ilosci uzytych. Wszystkie beda podlaczone do tej samej tekstury wiec wybierz sobie jeden z nich i przypisz jezczcze raz do obiektu. Njlpiej przygotuj sobie przed wypalaniem hypershade w ktorym wyladuja nowe wypalone materialy. Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się