LukaszD Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Czolem, Wrzucam model rzymskiego gladiusa do oceny :) Z gory dzieki za wszystkie sugestie i poprawki! edit: zrobilem literowke w temacie - jak ktos ma odpowiednia moc, niech zmieni prosze - glupio wyglada ;)
Sebastian Ozga Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Pokaż jeszcze siatkę i biekt bez TurboSmooth. Łączenie ostrza z "rękojeścią" (nie wiem jak to się nazywa, nie znam się) wygląda jak przenikanie dwóch obiektów, daj delikatne wcięcie dookoła + malutki chamfer. Ta część, która powinna leżeć w dłoni jest strasznie cieniutka, wygląda bardzo krucho.
mirach Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Co do budowy gladuisa, to o ile pamietam mial taka cienka rekojesc. Co do modelu, pokaz siatke. Mi sie nie podoba rekojesc bo wyglada jakby na tokarce ja zrobili, brakuje jej organicznosci.
LukaszD Napisano 21 Styczeń 2009 Autor Napisano 21 Styczeń 2009 Tutaj jest model bez Smooth, ale nie wiem jak ladnie wyrenderowac jego siatke? Material Wired daje w efekcie nieczytelna kaszane. Macie jakis tutorial do tego?
Sebastian Ozga Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Po prostu daj screen z viewportu, z tego co widzę błędy w siatce są, niestety. Daj tego screena, naprawimy to ;)
Equilibrium` Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Ja bym podzielił ją na kilka części, jak na zdjęciu.
mirach Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Jak dla mnie siata wyglada przyzwoicie. Zadnych wodotryskow, ale problemow tez nie widze. Jak robisz ostrze? Tam sa 2 krawedzie blisko siebie? czy w MeshSmooth ustawiasz crease?
Sebastian Ozga Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Proponuję malutki chamfer tu gdzie czerwono i siatkę zmienić tak jak na niebiesko i TurboSmooth jest nie potrzebny :) Rękojeść robiłeś z połączonych sfer?? Tak to wygląda. Może zostać, chociaż troszkę przy połączeniach widać (ale nieznacznie).
LukaszD Napisano 21 Styczeń 2009 Autor Napisano 21 Styczeń 2009 Ostrze jest zrobienie z weldowanych vertexow.
LukaszD Napisano 21 Styczeń 2009 Autor Napisano 21 Styczeń 2009 Sebastian -> dzieki za podpowiedzi :) Rekojesc jest zrobione z cylindra, sferki wytlaczalem recznie extrudem. Fakt, ze mocno sie odcinaja... Jak to zwalczyc? Moze jakis fillet na wierzcholkach zeby je bardziej rozjechac i wygladzic?
Sebastian Ozga Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Przy tworzeniu mogłeś ustawić ilość podziałów tak, żeby ładnie pasowały do siebie, wtedy Bridge Ci wszystko ładnie wyrówna, ale nie ma tragedii, więc to przy następnym modelu ;)
LukaszD Napisano 21 Styczeń 2009 Autor Napisano 21 Styczeń 2009 Dzieki serdeczne za pomoc! Teraz bede sie bral za materialy, pokaze potem efekty ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się