Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czolem,

Wrzucam model rzymskiego gladiusa do oceny :)

Z gory dzieki za wszystkie sugestie i poprawki!

edit: zrobilem literowke w temacie - jak ktos ma odpowiednia moc, niech zmieni prosze - glupio wyglada ;)

• Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pokaż jeszcze siatkę i biekt bez TurboSmooth.

Łączenie ostrza z "rękojeścią" (nie wiem jak to się nazywa, nie znam się) wygląda jak przenikanie dwóch obiektów, daj delikatne wcięcie dookoła + malutki chamfer.

Ta część, która powinna leżeć w dłoni jest strasznie cieniutka, wygląda bardzo krucho.

Napisano

Co do budowy gladuisa, to o ile pamietam mial taka cienka rekojesc.

Co do modelu, pokaz siatke. Mi sie nie podoba rekojesc bo wyglada jakby na tokarce ja zrobili, brakuje jej organicznosci.

Napisano
  • Autor

Tutaj jest model bez Smooth, ale nie wiem jak ladnie wyrenderowac jego siatke? Material Wired daje w efekcie nieczytelna kaszane. Macie jakis tutorial do tego?

Napisano

Jak dla mnie siata wyglada przyzwoicie. Zadnych wodotryskow, ale problemow tez nie widze. Jak robisz ostrze? Tam sa 2 krawedzie blisko siebie? czy w MeshSmooth ustawiasz crease?

Napisano

Proponuję malutki chamfer tu gdzie czerwono i siatkę zmienić tak jak na niebiesko i TurboSmooth jest nie potrzebny :)

gladiuswirednosmoothvf3.jpg

Rękojeść robiłeś z połączonych sfer?? Tak to wygląda. Może zostać, chociaż troszkę przy połączeniach widać (ale nieznacznie).

Napisano
  • Autor

Sebastian -> dzieki za podpowiedzi :) Rekojesc jest zrobione z cylindra, sferki wytlaczalem recznie extrudem. Fakt, ze mocno sie odcinaja... Jak to zwalczyc? Moze jakis fillet na wierzcholkach zeby je bardziej rozjechac i wygladzic?

Napisano

Przy tworzeniu mogłeś ustawić ilość podziałów tak, żeby ładnie pasowały do siebie, wtedy Bridge Ci wszystko ładnie wyrówna, ale nie ma tragedii, więc to przy następnym modelu ;)

Napisano
  • Autor