LukaszD Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 Czolem, Wrzucam model rzymskiego gladiusa do oceny :) Z gory dzieki za wszystkie sugestie i poprawki! edit: zrobilem literowke w temacie - jak ktos ma odpowiednia moc, niech zmieni prosze - glupio wyglada ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 Pokaż jeszcze siatkę i biekt bez TurboSmooth. Łączenie ostrza z "rękojeścią" (nie wiem jak to się nazywa, nie znam się) wygląda jak przenikanie dwóch obiektów, daj delikatne wcięcie dookoła + malutki chamfer. Ta część, która powinna leżeć w dłoni jest strasznie cieniutka, wygląda bardzo krucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 Co do budowy gladuisa, to o ile pamietam mial taka cienka rekojesc. Co do modelu, pokaz siatke. Mi sie nie podoba rekojesc bo wyglada jakby na tokarce ja zrobili, brakuje jej organicznosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukaszD Napisano 21 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2009 Tutaj jest model bez Smooth, ale nie wiem jak ladnie wyrenderowac jego siatke? Material Wired daje w efekcie nieczytelna kaszane. Macie jakis tutorial do tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 Po prostu daj screen z viewportu, z tego co widzę błędy w siatce są, niestety. Daj tego screena, naprawimy to ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Equilibrium` Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 Ja bym podzielił ją na kilka części, jak na zdjęciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...