Napisano 21 Styczeń 200916 l Czolem, Wrzucam model rzymskiego gladiusa do oceny :) Z gory dzieki za wszystkie sugestie i poprawki! edit: zrobilem literowke w temacie - jak ktos ma odpowiednia moc, niech zmieni prosze - glupio wyglada ;)
Napisano 21 Styczeń 200916 l Pokaż jeszcze siatkę i biekt bez TurboSmooth. Łączenie ostrza z "rękojeścią" (nie wiem jak to się nazywa, nie znam się) wygląda jak przenikanie dwóch obiektów, daj delikatne wcięcie dookoła + malutki chamfer. Ta część, która powinna leżeć w dłoni jest strasznie cieniutka, wygląda bardzo krucho.
Napisano 21 Styczeń 200916 l Co do budowy gladuisa, to o ile pamietam mial taka cienka rekojesc. Co do modelu, pokaz siatke. Mi sie nie podoba rekojesc bo wyglada jakby na tokarce ja zrobili, brakuje jej organicznosci.
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor Tutaj jest model bez Smooth, ale nie wiem jak ladnie wyrenderowac jego siatke? Material Wired daje w efekcie nieczytelna kaszane. Macie jakis tutorial do tego?
Napisano 21 Styczeń 200916 l Po prostu daj screen z viewportu, z tego co widzę błędy w siatce są, niestety. Daj tego screena, naprawimy to ;)
Napisano 21 Styczeń 200916 l Jak dla mnie siata wyglada przyzwoicie. Zadnych wodotryskow, ale problemow tez nie widze. Jak robisz ostrze? Tam sa 2 krawedzie blisko siebie? czy w MeshSmooth ustawiasz crease?
Napisano 21 Styczeń 200916 l Proponuję malutki chamfer tu gdzie czerwono i siatkę zmienić tak jak na niebiesko i TurboSmooth jest nie potrzebny :) Rękojeść robiłeś z połączonych sfer?? Tak to wygląda. Może zostać, chociaż troszkę przy połączeniach widać (ale nieznacznie).
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor Sebastian -> dzieki za podpowiedzi :) Rekojesc jest zrobione z cylindra, sferki wytlaczalem recznie extrudem. Fakt, ze mocno sie odcinaja... Jak to zwalczyc? Moze jakis fillet na wierzcholkach zeby je bardziej rozjechac i wygladzic?