Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[Model3D] Rzymskie miecz - Gladius

Featured Replies

Posted

Czolem,

 

Wrzucam model rzymskiego gladiusa do oceny :)

 

Z gory dzieki za wszystkie sugestie i poprawki!

 

edit: zrobilem literowke w temacie - jak ktos ma odpowiednia moc, niech zmieni prosze - glupio wyglada ;)

  • Replies 12
  • Views 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pokaż jeszcze siatkę i biekt bez TurboSmooth.

Łączenie ostrza z "rękojeścią" (nie wiem jak to się nazywa, nie znam się) wygląda jak przenikanie dwóch obiektów, daj delikatne wcięcie dookoła + malutki chamfer.

Ta część, która powinna leżeć w dłoni jest strasznie cieniutka, wygląda bardzo krucho.

Co do budowy gladuisa, to o ile pamietam mial taka cienka rekojesc.

Co do modelu, pokaz siatke. Mi sie nie podoba rekojesc bo wyglada jakby na tokarce ja zrobili, brakuje jej organicznosci.

  • Author

Tutaj jest model bez Smooth, ale nie wiem jak ladnie wyrenderowac jego siatke? Material Wired daje w efekcie nieczytelna kaszane. Macie jakis tutorial do tego?

Jak dla mnie siata wyglada przyzwoicie. Zadnych wodotryskow, ale problemow tez nie widze. Jak robisz ostrze? Tam sa 2 krawedzie blisko siebie? czy w MeshSmooth ustawiasz crease?

Proponuję malutki chamfer tu gdzie czerwono i siatkę zmienić tak jak na niebiesko i TurboSmooth jest nie potrzebny :)

gladiuswirednosmoothvf3.jpg

Rękojeść robiłeś z połączonych sfer?? Tak to wygląda. Może zostać, chociaż troszkę przy połączeniach widać (ale nieznacznie).

  • Author

Sebastian -> dzieki za podpowiedzi :) Rekojesc jest zrobione z cylindra, sferki wytlaczalem recznie extrudem. Fakt, ze mocno sie odcinaja... Jak to zwalczyc? Moze jakis fillet na wierzcholkach zeby je bardziej rozjechac i wygladzic?

Przy tworzeniu mogłeś ustawić ilość podziałów tak, żeby ładnie pasowały do siebie, wtedy Bridge Ci wszystko ładnie wyrówna, ale nie ma tragedii, więc to przy następnym modelu ;)

  • Author

Dzieki serdeczne za pomoc! Teraz bede sie bral za materialy, pokaze potem efekty ;)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.