Posted January 21, 200916 yr Czolem, Wrzucam model rzymskiego gladiusa do oceny :) Z gory dzieki za wszystkie sugestie i poprawki! edit: zrobilem literowke w temacie - jak ktos ma odpowiednia moc, niech zmieni prosze - glupio wyglada ;)
January 21, 200916 yr Pokaż jeszcze siatkę i biekt bez TurboSmooth. Łączenie ostrza z "rękojeścią" (nie wiem jak to się nazywa, nie znam się) wygląda jak przenikanie dwóch obiektów, daj delikatne wcięcie dookoła + malutki chamfer. Ta część, która powinna leżeć w dłoni jest strasznie cieniutka, wygląda bardzo krucho.
January 21, 200916 yr Co do budowy gladuisa, to o ile pamietam mial taka cienka rekojesc. Co do modelu, pokaz siatke. Mi sie nie podoba rekojesc bo wyglada jakby na tokarce ja zrobili, brakuje jej organicznosci.
January 21, 200916 yr Author Tutaj jest model bez Smooth, ale nie wiem jak ladnie wyrenderowac jego siatke? Material Wired daje w efekcie nieczytelna kaszane. Macie jakis tutorial do tego?
January 21, 200916 yr Po prostu daj screen z viewportu, z tego co widzę błędy w siatce są, niestety. Daj tego screena, naprawimy to ;)
January 21, 200916 yr Jak dla mnie siata wyglada przyzwoicie. Zadnych wodotryskow, ale problemow tez nie widze. Jak robisz ostrze? Tam sa 2 krawedzie blisko siebie? czy w MeshSmooth ustawiasz crease?
January 21, 200916 yr Proponuję malutki chamfer tu gdzie czerwono i siatkę zmienić tak jak na niebiesko i TurboSmooth jest nie potrzebny :) Rękojeść robiłeś z połączonych sfer?? Tak to wygląda. Może zostać, chociaż troszkę przy połączeniach widać (ale nieznacznie).
January 21, 200916 yr Author Sebastian -> dzieki za podpowiedzi :) Rekojesc jest zrobione z cylindra, sferki wytlaczalem recznie extrudem. Fakt, ze mocno sie odcinaja... Jak to zwalczyc? Moze jakis fillet na wierzcholkach zeby je bardziej rozjechac i wygladzic?
January 21, 200916 yr Przy tworzeniu mogłeś ustawić ilość podziałów tak, żeby ładnie pasowały do siebie, wtedy Bridge Ci wszystko ładnie wyrówna, ale nie ma tragedii, więc to przy następnym modelu ;)
January 21, 200916 yr Author Dzieki serdeczne za pomoc! Teraz bede sie bral za materialy, pokaze potem efekty ;)
Create an account or sign in to comment