zumberek Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 Witam. Mam pytanie czy jest jakiś sposób aby renderując warstwę VrayrenderiD - obrazek nie był poszarpany/ząbkowany? Czy jest jakaś opcja żeby antyaliasing działał także na ta warstwę tak jak działa na główny obrazek? Z gory dziękuję za odpowiedz.
zumberek Napisano 22 Styczeń 2009 Autor Napisano 22 Styczeń 2009 Niestety to nie działa. Na chaos group napisane jest: "VRayRenderID :Filtering control -no (always off). The node render ID of the object that contributes most to the pixel value. " Pytanie czy ktoś ma patent jak to obejść?
Hynol Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 Rendering alpha channelu poszczególnych obiektów/grup. Bo niestety render ID zawsze jest bez AA.
zumberek Napisano 22 Styczeń 2009 Autor Napisano 22 Styczeń 2009 Doszedłem do takiego samego wniosku. O ile w przypadku kilku obiektów sprawdzi się to w 100%, o tyle przy kilkudziesięciu zaczyna być to upierdliwe. Będzie trzeba pomyśleć o skrypcie. Dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się