Posted January 22, 200916 yr Witam. Mam pytanie czy jest jakiś sposób aby renderując warstwę VrayrenderiD - obrazek nie był poszarpany/ząbkowany? Czy jest jakaś opcja żeby antyaliasing działał także na ta warstwę tak jak działa na główny obrazek? Z gory dziękuję za odpowiedz.
January 22, 200916 yr Author Niestety to nie działa. Na chaos group napisane jest: "VRayRenderID :Filtering control -no (always off). The node render ID of the object that contributes most to the pixel value. " Pytanie czy ktoś ma patent jak to obejść?
January 22, 200916 yr Rendering alpha channelu poszczególnych obiektów/grup. Bo niestety render ID zawsze jest bez AA.
January 22, 200916 yr Author Doszedłem do takiego samego wniosku. O ile w przypadku kilku obiektów sprawdzi się to w 100%, o tyle przy kilkudziesięciu zaczyna być to upierdliwe. Będzie trzeba pomyśleć o skrypcie. Dzięki za pomoc.
Create an account or sign in to comment