Napisano 22 Styczeń 200916 l Witam. Mam pytanie czy jest jakiś sposób aby renderując warstwę VrayrenderiD - obrazek nie był poszarpany/ząbkowany? Czy jest jakaś opcja żeby antyaliasing działał także na ta warstwę tak jak działa na główny obrazek? Z gory dziękuję za odpowiedz.
Napisano 22 Styczeń 200916 l Autor Niestety to nie działa. Na chaos group napisane jest: "VRayRenderID :Filtering control -no (always off). The node render ID of the object that contributes most to the pixel value. " Pytanie czy ktoś ma patent jak to obejść?
Napisano 22 Styczeń 200916 l Rendering alpha channelu poszczególnych obiektów/grup. Bo niestety render ID zawsze jest bez AA.
Napisano 22 Styczeń 200916 l Autor Doszedłem do takiego samego wniosku. O ile w przypadku kilku obiektów sprawdzi się to w 100%, o tyle przy kilkudziesięciu zaczyna być to upierdliwe. Będzie trzeba pomyśleć o skrypcie. Dzięki za pomoc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto