Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam pytanie czy jest jakiś sposób aby renderując warstwę VrayrenderiD - obrazek nie był poszarpany/ząbkowany? Czy jest jakaś opcja żeby antyaliasing działał także na ta warstwę tak jak działa na główny obrazek?

 

Z gory dziękuję za odpowiedz.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 855
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Niestety to nie działa. Na chaos group napisane jest:

"VRayRenderID :Filtering control -no (always off).

The node render ID of the object that contributes most to the pixel value.

"

Pytanie czy ktoś ma patent jak to obejść?

Napisano

Rendering alpha channelu poszczególnych obiektów/grup. Bo niestety render ID zawsze jest bez AA.

Napisano
  • Autor

Doszedłem do takiego samego wniosku. O ile w przypadku kilku obiektów sprawdzi się to w 100%, o tyle przy kilkudziesięciu zaczyna być to upierdliwe. Będzie trzeba pomyśleć o skrypcie. Dzięki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności