Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiem był podobny temat na forum ale nie o to mi chodzi otóż kiedy mam np scenę na ktorej jest cube a w 2 pliku mam np model człowieka to powinienem raczej wybrać append or link i tu jest problem ponieważ kiedy chcę wybrać tego człowieka to w outliner nic nie ma dopiero jak importuje całą scenę to on się pojawia ale jest tak juz że nie ma cube i muszę zminiać scenę by go widzieć a miał być razem z cube widoczny i ni zrenderuje mi cube i człowieka razem jeżeli mam 2 różne sceny. Albo ja jestem głupi albo czegoś w tym nie rozumiem.

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

append or link > object

 

a jeśli zlinkowałeś scenę, to możesz przenosić obiekty między scenami wybierając obiekt i klikając Ctrl + L > to scene.

Napisano

teraz działa, trzeba otwierać przez folder Object a ja myślałem że przez Mesh i dlatego tak wychodziło i o co chodzi z tym linkowaniem bo w ps-ie wiem o co chodzi czy tutaj podobnie to działa ?

Napisano

nie wiem jak działa w ps-ie, ale tutaj jak dajesz append, to po prostu dodaje dany obiekt do sceny, a jak dasz link (trzeba kliknąć na tą opcję w okienku gdzie się wybiera obiekty), to ci dołączy jako odnośnik i jak zmienisz w starej scenie to w nowej się zaktualizuje.

Napisano

wcześniej też dołączało, tylko samą siatkę bez obiektu i mogłeś go sobie wybrać z pola ME w zakładce Link and Materials obiektu (dowolnego który był siatką, twojego podstawowego cube, albo nowododanego mesha), wtedy zostałby wyświetlony

Napisano

a dlaczego nie importuje mi z Mesh skoro to powinna być siatka, próbowałem kiedy cube był w trybie edycji ale nie importuje. Czym w takim razie różni się mesh od Object bo to dla mnie jedno i to samo, no może nie do końca bo jak zaóważyłem to kiedy chciałem rękę ustawić po dodaniu kości i przeżucam się w tryb edycji to wszysto wraca do postaci sprzed zmiany ułożenia kości dłoni.(dobra to nie dotyczyło tematu)

Napisano

importuje mesh.

zimportuj jako mesh, potem wstaw dowolny obiekt (np. cube), i pod F9 są takie strzałeczki obok ME, z tamtąd wybierz.

 

mesh to sama siatka, obiekt położenie obiektu i różne jego deformacje, niezależne od siatki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności