Napisano 23 Styczeń 200916 l Wiem był podobny temat na forum ale nie o to mi chodzi otóż kiedy mam np scenę na ktorej jest cube a w 2 pliku mam np model człowieka to powinienem raczej wybrać append or link i tu jest problem ponieważ kiedy chcę wybrać tego człowieka to w outliner nic nie ma dopiero jak importuje całą scenę to on się pojawia ale jest tak juz że nie ma cube i muszę zminiać scenę by go widzieć a miał być razem z cube widoczny i ni zrenderuje mi cube i człowieka razem jeżeli mam 2 różne sceny. Albo ja jestem głupi albo czegoś w tym nie rozumiem.
Napisano 23 Styczeń 200916 l append or link > object a jeśli zlinkowałeś scenę, to możesz przenosić obiekty między scenami wybierając obiekt i klikając Ctrl + L > to scene.
Napisano 23 Styczeń 200916 l Autor teraz działa, trzeba otwierać przez folder Object a ja myślałem że przez Mesh i dlatego tak wychodziło i o co chodzi z tym linkowaniem bo w ps-ie wiem o co chodzi czy tutaj podobnie to działa ?
Napisano 23 Styczeń 200916 l nie wiem jak działa w ps-ie, ale tutaj jak dajesz append, to po prostu dodaje dany obiekt do sceny, a jak dasz link (trzeba kliknąć na tą opcję w okienku gdzie się wybiera obiekty), to ci dołączy jako odnośnik i jak zmienisz w starej scenie to w nowej się zaktualizuje.
Napisano 23 Styczeń 200916 l wcześniej też dołączało, tylko samą siatkę bez obiektu i mogłeś go sobie wybrać z pola ME w zakładce Link and Materials obiektu (dowolnego który był siatką, twojego podstawowego cube, albo nowododanego mesha), wtedy zostałby wyświetlony
Napisano 23 Styczeń 200916 l Autor a dlaczego nie importuje mi z Mesh skoro to powinna być siatka, próbowałem kiedy cube był w trybie edycji ale nie importuje. Czym w takim razie różni się mesh od Object bo to dla mnie jedno i to samo, no może nie do końca bo jak zaóważyłem to kiedy chciałem rękę ustawić po dodaniu kości i przeżucam się w tryb edycji to wszysto wraca do postaci sprzed zmiany ułożenia kości dłoni.(dobra to nie dotyczyło tematu)
Napisano 23 Styczeń 200916 l importuje mesh. zimportuj jako mesh, potem wstaw dowolny obiekt (np. cube), i pod F9 są takie strzałeczki obok ME, z tamtąd wybierz. mesh to sama siatka, obiekt położenie obiektu i różne jego deformacje, niezależne od siatki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto