Napisano 24 Styczeń 200916 l Heja znacie jakis fajny sposob na robienie brwi? Oczywiscie namalowane na teksturze glowy nie wchodza w gre. Dziarganie w zbrushu itp tez nie bardzo. Linki porady co kolwiek? Moze hairem z maxa da sie jakims fajnym mykiem to zrobic w miare szybko i fajnie?
Napisano 28 Styczeń 200916 l Możesz próbować generować hairem ze na podstawie ułożonych splinów, wyczesać, zmapować na małą gęstość itp. Możesz zupełnie ręcznie spliny poukładać i dobrze zmapować. Możesz też na alpie namalować linie symulujące włoski, uwypuklone bumpem lub normalem dla dodania im obłości. pzdr!
Napisano 28 Styczeń 200916 l Największą kontrole dadzą Ci spline'y tylko musisz mieć trochę cierpliwości żeby je poukładać ale to nie jest chyba problem. Taki spline powinien sie składać z 3 vertexów przy czym środkowy vertex powinien być typu smooth. Rozmieszczenie to najlepiej kopiuj pojedyncze włoski w trybie edycji segment i ustawiaj gdzie trzeba. Co do materiału to tylko do opacity wrzucasz wtedy gradient dla efektu cienkich końcówek włosków. Ja bym tez spróbował to o czym Levus pisze. Zmapować gęstość włosów dla wycinków łuków brwiowych i potem przyczesać.