Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Heja znacie jakis fajny sposob na robienie brwi? Oczywiscie namalowane na teksturze glowy nie wchodza w gre. Dziarganie w zbrushu itp tez nie bardzo. Linki porady co kolwiek? Moze hairem z maxa da sie jakims fajnym mykiem to zrobic w miare szybko i fajnie?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 743
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz próbować generować hairem ze na podstawie ułożonych splinów, wyczesać, zmapować na małą gęstość itp.

 

Możesz zupełnie ręcznie spliny poukładać i dobrze zmapować.

Możesz też na alpie namalować linie symulujące włoski, uwypuklone bumpem lub normalem dla dodania im obłości.

 

pzdr!

Napisano

Największą kontrole dadzą Ci spline'y tylko musisz mieć trochę cierpliwości żeby je poukładać ale to nie jest chyba problem. Taki spline powinien sie składać z 3 vertexów przy czym środkowy vertex powinien być typu smooth. Rozmieszczenie to najlepiej kopiuj pojedyncze włoski w trybie edycji segment i ustawiaj gdzie trzeba. Co do materiału to tylko do opacity wrzucasz wtedy gradient dla efektu cienkich końcówek włosków.

 

Ja bym tez spróbował to o czym Levus pisze. Zmapować gęstość włosów dla wycinków łuków brwiowych i potem przyczesać.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności