rico08071983 Napisano 24 Styczeń 2009 Share Napisano 24 Styczeń 2009 Cześć! Mam drobny problem ze stworzoną kopia lustra w 3ds max. Zaczynając od początku, wymodelowałem połowę postaci by następnie za pomocą funkcji mirror stworzyć drugą polowe. Wszystko szło dobrze do momentu gdy próbując połączyć te dwie połówki za pomocą attach, wyskoczył mi błąd z renderowaniem. obecnie renderowana jest wewnętrzna strona jednej polowy modelu. Byłbym ogromnie wdzięczny za jakieś sugestię w tym temacie, gdyż ogromnie komplikuję mi to dalszą prace z tym obiektem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 24 Styczeń 2009 Share Napisano 24 Styczeń 2009 modyfikator symmetry nie mirror Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rico08071983 Napisano 24 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2009 problem polega na zmianie renderowania jednej połowy połączonego obiektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 24 Styczeń 2009 Share Napisano 24 Styczeń 2009 Modyfikator Normal(s), jeśli taki istnieje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rico08071983 Napisano 24 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2009 bomba!! 8-D to działa. Wiedziałem że musi coś takiego istnieć. wielkie dzięki!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacza1981 Napisano 25 Luty 2009 Share Napisano 25 Luty 2009 modyfikator symmetry nie mirror Witam mam ten sam problem z łączenie vertex'ów. Mianowicie wymodelowałem prawą nogę z box'a i dodałem modyfikator edit mesh. Po użyciu modyfikatora mirror reference próbuje edytować do vertex'ów i połączyć dwie połówki ale pokazuje, że poza treshhold. Próbowałem też użyć attach by połączyć połówki ale nie działa. Jeszcze dodam, że usunąłem poligon przed łączenie vertex'ów. Co do symmetry też próbowałem ale nie działa. Mianowice kiedy dodam modyfikator to znajduje się na początku stosu i kiedy próbuje edytować do vertex'ów w edit mesh to znika druga połówka. Poza tym trzeba trochę dostosować położenie drugiej połowy używająć rotate i move co w mirror nie ma takiej potrzeby tylko przesuwa się po osi. Jestem nowy użytkownikiem Max'a, więc nie wiem za wiele i może nie mam racji i dlatego proszę o pomoc. Czy ktoś mi może powiedzieć jak to rozwiązać? Z góry dzięki. Tu jest link do tutoriala, którego staram się wykonać: http://www.3dtotal.com/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rico08071983 Napisano 26 Luty 2009 Autor Share Napisano 26 Luty 2009 Rozwiazanie jest dość proste mirror reference służy do symetrycznego modelowania 2 obiektów w tym samym czasie. Jeżeli jesteś pewny, że zakonczyles prace nat pierwsza połowa modelu usuń mirror reference, które do tej pory służyło ci tylko jako punkt odniesienia i wykonaj kolejne mirror, tym razem jetnak zaznacz opcje copy. To powinno rozwiazac problem. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacza1981 Napisano 26 Luty 2009 Share Napisano 26 Luty 2009 Dzięki za pomoc. Pomysł dobry ale nie do końca. Zrobiłem mirror copy i próbowałem scalic vertex'y ale nic. Potem zaznaczyłem obie połówki i zrobiłem editable mesh. Potem attach i załatwione. Vertex'y się łączą. Nie było trudne tylko trzeba trochę pomyśleć :). Problem rozwiązany. Dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rico08071983 Napisano 27 Luty 2009 Autor Share Napisano 27 Luty 2009 Sam jestem samoukiem i wiem, że trzeba prubowac, to uczy więcej niż nie jedna książka, albo sie zepsuje, albo si naprawi, ale wiesz, że nigdy nie zrobisz tego samego błędu :-) Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się