Tomasz Kucharz Napisano 7 Marzec 2004 Napisano 7 Marzec 2004 Renderuje animacje - czasami po 5 czasami po 15 klatkach wyskakuje wszystkim nam znany błąd nie wiem czy jest to wina małej ilości pamięci czy jeszcze czegoś innego KONFIG win XP ABIT IC7-MAX3 P IV 3.2 HT @ 3.52 GHZ 2 x 512 Mb 400 mhz co prawda mapięci jest aż 1024 Mb ale nie jestem pewien czy przy HT procek lub max nie potrzebuje podwojonej ilości pamięci. Przy scanline - błąd przy pierwszej klatce Brazil - od 5 do 15 klatek Panowie - jakieś sugesie, przemylsenia - wszystko mile widziane nie ma znaczenia czy pracuje na standardowym taktowaniu procka czyli 3.2 GHZ czy krece go do 3.5 około 350000 poly i kilkadziesiąt materiałów wywala sie np przy 12 klatce puszczam dalej idzie kilka (kilkanascie klatek) i znowy error POZDRAWIAM
Bobby_digital Napisano 7 Marzec 2004 Napisano 7 Marzec 2004 o shit ale sprzet:o napewno zamalo pamieci dokup jeszcze z 1024:)
SansSerif Napisano 7 Marzec 2004 Napisano 7 Marzec 2004 przebyslenia: poszukaj mi tez (co prawda na vrayu> p4 ht 1gb ram wykladal sie na scenach ktore amd 1700 768mb ram renderowal gladziutko.
Tomasz Kucharz Napisano 8 Marzec 2004 Autor Napisano 8 Marzec 2004 bitmap pager jest włączony na standardowych ustawieniach - zachowanie kompa bez zmian
Tomasz Kucharz Napisano 8 Marzec 2004 Autor Napisano 8 Marzec 2004 co ciekawe - scanline wywala sie po lub przed pierwszą klatką - brazil wytrzymuje wiecej może coś poradzicie - to log z brazila Brazil r/s Version 1.0.3 © 2001 SplutterFish LLC ================================================== RND: Disabling auto backup during render. RND: Auto backup will be re-enabled at render end. RND: Opening host initiated Brazil r/s session EVT: HOST pre render event RND: frame render called MXT: MXT: 3DSMaxBrazil Scene Transport MXT: ©2001,2002 SplutterFish, LLC. MXT: MXT: updating scene database MXT: MXT: Renderable geometry: MXT: 317 objects MXT: 164281 faces MXT: MXT: Node Level Materials: MXT: 34 unique materials MXT: 25 Brazil Based MXT: 285 Standard MXT: 2 Raytrace MXT: 3 Multi-Sub MXT: 2 unknown MXT: MXT: Light Objects: MXT: 4 total lights MXT: 4 3dsMax omnis MXT: MXT: updating 4 Point Lights MXT: done updating lights EVT: HOST pre render frame event SCN: updating database SCN: renderable primitives found: SCN: 317 polygonal prims SCN: renderable geometry found: SCN: 164281 polygon rprims SCN: light sources found: SCN: 4 point lights SCN: 0 area lights SCN: shaders found: SCN: 24 shaders SCN: SYS: system ready DAC: default accelerator init DAC: using single nested grid for primary acceleration UGD: building grid UGD: render primitives: 164281 DAC: cleanup DAC: default accelerator ready RND: Frame Render BKT: opening renderer BKT: image width: 512, height 410 BKT: bucket size: 64 x 64 BKT: 56 buckets in queue FBM: showing frame buffer BKT: adaptive refinement enabled BKT: sampling: min=1, max=2 BKT: multithreading enabled BKT: using 2 threads BKT: all threads normal priority BKT: initializing lens shader BKT: initializing bucket samplers BKT: rendering
fotoas Napisano 8 Marzec 2004 Napisano 8 Marzec 2004 preinstaluj system na win2k.. moze pomoze ?? bitmap pager zwieksz :).. ale tylko strzelam,..kto wie czy trafnie :)\\ fotoas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się