Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Renderuje animacje - czasami po 5 czasami po 15 klatkach wyskakuje wszystkim nam znany błąd

nie wiem czy jest to wina małej ilości pamięci czy jeszcze czegoś innego

 

KONFIG

 

win XP

ABIT IC7-MAX3

P IV 3.2 HT @ 3.52 GHZ

2 x 512 Mb 400 mhz

 

co prawda mapięci jest aż 1024 Mb ale nie jestem pewien czy przy HT procek lub max nie potrzebuje podwojonej ilości pamięci.

 

Przy scanline - błąd przy pierwszej klatce

Brazil - od 5 do 15 klatek

 

Panowie - jakieś sugesie, przemylsenia - wszystko mile widziane

 

nie ma znaczenia czy pracuje na standardowym taktowaniu procka czyli 3.2 GHZ czy krece go do 3.5

 

około 350000 poly i kilkadziesiąt materiałów

 

wywala sie np przy 12 klatce

puszczam dalej idzie kilka (kilkanascie klatek) i znowy error

POZDRAWIAM

 

 

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przebyslenia: poszukaj mi tez (co prawda na vrayu> p4 ht 1gb ram wykladal sie na scenach ktore amd 1700 768mb ram renderowal gladziutko.

Napisano
  • Autor

co ciekawe - scanline wywala sie po lub przed pierwszą klatką - brazil wytrzymuje wiecej

może coś poradzicie - to log z brazila

 

Brazil r/s Version 1.0.3

© 2001 SplutterFish LLC

 

 

==================================================

 

RND: Disabling auto backup during render.

RND: Auto backup will be re-enabled at render end.

RND: Opening host initiated Brazil r/s session

EVT: HOST pre render event

RND: frame render called

MXT:

MXT: 3DSMaxBrazil Scene Transport

MXT: ©2001,2002 SplutterFish, LLC.

MXT:

MXT: updating scene database

MXT:

MXT: Renderable geometry:

MXT: 317 objects

MXT: 164281 faces

MXT:

MXT: Node Level Materials:

MXT: 34 unique materials

MXT: 25 Brazil Based

MXT: 285 Standard

MXT: 2 Raytrace

MXT: 3 Multi-Sub

MXT: 2 unknown

MXT:

MXT: Light Objects:

MXT: 4 total lights

MXT: 4 3dsMax omnis

MXT:

MXT: updating 4 Point Lights

MXT: done updating lights

EVT: HOST pre render frame event

SCN: updating database

SCN: renderable primitives found:

SCN: 317 polygonal prims

SCN: renderable geometry found:

SCN: 164281 polygon rprims

SCN: light sources found:

SCN: 4 point lights

SCN: 0 area lights

SCN: shaders found:

SCN: 24 shaders

SCN:

SYS: system ready

DAC: default accelerator init

DAC: using single nested grid for primary acceleration

UGD: building grid

UGD: render primitives: 164281

DAC: cleanup

DAC: default accelerator ready

RND: Frame Render

BKT: opening renderer

BKT: image width: 512, height 410

BKT: bucket size: 64 x 64

BKT: 56 buckets in queue

FBM: showing frame buffer

BKT: adaptive refinement enabled

BKT: sampling: min=1, max=2

BKT: multithreading enabled

BKT: using 2 threads

BKT: all threads normal priority

BKT: initializing lens shader

BKT: initializing bucket samplers

BKT: rendering

Napisano

preinstaluj system na win2k.. moze pomoze ??

bitmap pager zwieksz :)..

ale tylko strzelam,..kto wie czy trafnie :)\\

fotoas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności