Napisano 7 Marzec 200421 l Renderuje animacje - czasami po 5 czasami po 15 klatkach wyskakuje wszystkim nam znany błąd nie wiem czy jest to wina małej ilości pamięci czy jeszcze czegoś innego KONFIG win XP ABIT IC7-MAX3 P IV 3.2 HT @ 3.52 GHZ 2 x 512 Mb 400 mhz co prawda mapięci jest aż 1024 Mb ale nie jestem pewien czy przy HT procek lub max nie potrzebuje podwojonej ilości pamięci. Przy scanline - błąd przy pierwszej klatce Brazil - od 5 do 15 klatek Panowie - jakieś sugesie, przemylsenia - wszystko mile widziane nie ma znaczenia czy pracuje na standardowym taktowaniu procka czyli 3.2 GHZ czy krece go do 3.5 około 350000 poly i kilkadziesiąt materiałów wywala sie np przy 12 klatce puszczam dalej idzie kilka (kilkanascie klatek) i znowy error POZDRAWIAM
Napisano 7 Marzec 200421 l przebyslenia: poszukaj mi tez (co prawda na vrayu> p4 ht 1gb ram wykladal sie na scenach ktore amd 1700 768mb ram renderowal gladziutko.
Napisano 8 Marzec 200421 l Autor bitmap pager jest włączony na standardowych ustawieniach - zachowanie kompa bez zmian
Napisano 8 Marzec 200421 l Autor co ciekawe - scanline wywala sie po lub przed pierwszą klatką - brazil wytrzymuje wiecej może coś poradzicie - to log z brazila Brazil r/s Version 1.0.3 © 2001 SplutterFish LLC ================================================== RND: Disabling auto backup during render. RND: Auto backup will be re-enabled at render end. RND: Opening host initiated Brazil r/s session EVT: HOST pre render event RND: frame render called MXT: MXT: 3DSMaxBrazil Scene Transport MXT: ©2001,2002 SplutterFish, LLC. MXT: MXT: updating scene database MXT: MXT: Renderable geometry: MXT: 317 objects MXT: 164281 faces MXT: MXT: Node Level Materials: MXT: 34 unique materials MXT: 25 Brazil Based MXT: 285 Standard MXT: 2 Raytrace MXT: 3 Multi-Sub MXT: 2 unknown MXT: MXT: Light Objects: MXT: 4 total lights MXT: 4 3dsMax omnis MXT: MXT: updating 4 Point Lights MXT: done updating lights EVT: HOST pre render frame event SCN: updating database SCN: renderable primitives found: SCN: 317 polygonal prims SCN: renderable geometry found: SCN: 164281 polygon rprims SCN: light sources found: SCN: 4 point lights SCN: 0 area lights SCN: shaders found: SCN: 24 shaders SCN: SYS: system ready DAC: default accelerator init DAC: using single nested grid for primary acceleration UGD: building grid UGD: render primitives: 164281 DAC: cleanup DAC: default accelerator ready RND: Frame Render BKT: opening renderer BKT: image width: 512, height 410 BKT: bucket size: 64 x 64 BKT: 56 buckets in queue FBM: showing frame buffer BKT: adaptive refinement enabled BKT: sampling: min=1, max=2 BKT: multithreading enabled BKT: using 2 threads BKT: all threads normal priority BKT: initializing lens shader BKT: initializing bucket samplers BKT: rendering
Napisano 8 Marzec 200421 l preinstaluj system na win2k.. moze pomoze ?? bitmap pager zwieksz :).. ale tylko strzelam,..kto wie czy trafnie :)\\ fotoas
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto