Skocz do zawartości

uwolnienie z zachowaniem deformacji


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam obiekt dla którego nadaje mu obiekt lattice i parentuje, tworzę deformacje i wszystko jest w porządku do czasu kiedy chcę to rozłączyc. Wszystko powinno być dobrze ale obiekt i tak wraca do swojej pierwotnej postaci. Czytałem Wiki ale to nic nie pomaga, bo tam co pisze powinno działać a u mnie nie działa

http://wiki.blender.org/index.php/Manual.pl/Grupowanie_i_dziedziczenie PL

http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Groups_and_Parenting ENG

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

parent wpływa tylko na położenie obrót i skalę obiektu, na modyfikację siatki nie wpływa dlatego jak ściągasz lattice, ściągasz także modyfikację siatki. Jeśli chcesz aby modyfikacja została to:

zaznacz mesh

wejdź do modyfikatorów powinno tam być "lattice parent deform"

wciśnij "make real" a potem "apply"

Napisano

działa ale takiego modyfikatora nie ma w 2.48a, lecz znalazłem inny i udało się. no cóż powinni poprawić to w przyszłości aby było jakoś normalniej. Poprawka - znalazłem tą opcje

Napisano

"lattice parent deform" pojawia się w modyfikatorach obiektu jest jesli przyparentujesz lattice do obiektu,

a ogólnie teraz zamiast parentowania lattice zaleca się używanie modyfikatora lattice :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności