mandragora Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 mam obiekt dla którego nadaje mu obiekt lattice i parentuje, tworzę deformacje i wszystko jest w porządku do czasu kiedy chcę to rozłączyc. Wszystko powinno być dobrze ale obiekt i tak wraca do swojej pierwotnej postaci. Czytałem Wiki ale to nic nie pomaga, bo tam co pisze powinno działać a u mnie nie działa http://wiki.blender.org/index.php/Manual.pl/Grupowanie_i_dziedziczenie PL http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Groups_and_Parenting ENG
szczuro Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 parent wpływa tylko na położenie obrót i skalę obiektu, na modyfikację siatki nie wpływa dlatego jak ściągasz lattice, ściągasz także modyfikację siatki. Jeśli chcesz aby modyfikacja została to: zaznacz mesh wejdź do modyfikatorów powinno tam być "lattice parent deform" wciśnij "make real" a potem "apply"
mandragora Napisano 27 Styczeń 2009 Autor Napisano 27 Styczeń 2009 działa ale takiego modyfikatora nie ma w 2.48a, lecz znalazłem inny i udało się. no cóż powinni poprawić to w przyszłości aby było jakoś normalniej. Poprawka - znalazłem tą opcje
szczuro Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 "lattice parent deform" pojawia się w modyfikatorach obiektu jest jesli przyparentujesz lattice do obiektu, a ogólnie teraz zamiast parentowania lattice zaleca się używanie modyfikatora lattice :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się