Napisano 27 Styczeń 200916 l mam obiekt dla którego nadaje mu obiekt lattice i parentuje, tworzę deformacje i wszystko jest w porządku do czasu kiedy chcę to rozłączyc. Wszystko powinno być dobrze ale obiekt i tak wraca do swojej pierwotnej postaci. Czytałem Wiki ale to nic nie pomaga, bo tam co pisze powinno działać a u mnie nie działa http://wiki.blender.org/index.php/Manual.pl/Grupowanie_i_dziedziczenie PL http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Groups_and_Parenting ENG
Napisano 27 Styczeń 200916 l parent wpływa tylko na położenie obrót i skalę obiektu, na modyfikację siatki nie wpływa dlatego jak ściągasz lattice, ściągasz także modyfikację siatki. Jeśli chcesz aby modyfikacja została to: zaznacz mesh wejdź do modyfikatorów powinno tam być "lattice parent deform" wciśnij "make real" a potem "apply"
Napisano 27 Styczeń 200916 l Autor działa ale takiego modyfikatora nie ma w 2.48a, lecz znalazłem inny i udało się. no cóż powinni poprawić to w przyszłości aby było jakoś normalniej. Poprawka - znalazłem tą opcje
Napisano 27 Styczeń 200916 l "lattice parent deform" pojawia się w modyfikatorach obiektu jest jesli przyparentujesz lattice do obiektu, a ogólnie teraz zamiast parentowania lattice zaleca się używanie modyfikatora lattice :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto