Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam obiekt dla którego nadaje mu obiekt lattice i parentuje, tworzę deformacje i wszystko jest w porządku do czasu kiedy chcę to rozłączyc. Wszystko powinno być dobrze ale obiekt i tak wraca do swojej pierwotnej postaci. Czytałem Wiki ale to nic nie pomaga, bo tam co pisze powinno działać a u mnie nie działa

http://wiki.blender.org/index.php/Manual.pl/Grupowanie_i_dziedziczenie PL

http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Groups_and_Parenting ENG

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

parent wpływa tylko na położenie obrót i skalę obiektu, na modyfikację siatki nie wpływa dlatego jak ściągasz lattice, ściągasz także modyfikację siatki. Jeśli chcesz aby modyfikacja została to:

zaznacz mesh

wejdź do modyfikatorów powinno tam być "lattice parent deform"

wciśnij "make real" a potem "apply"

Napisano
  • Autor

działa ale takiego modyfikatora nie ma w 2.48a, lecz znalazłem inny i udało się. no cóż powinni poprawić to w przyszłości aby było jakoś normalniej. Poprawka - znalazłem tą opcje

Napisano

"lattice parent deform" pojawia się w modyfikatorach obiektu jest jesli przyparentujesz lattice do obiektu,

a ogólnie teraz zamiast parentowania lattice zaleca się używanie modyfikatora lattice :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności