Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich!

Mam niewielki problem z renderem przy wizualizacji stołu:) Mam tu 2 próby: pierwsza to głównie moja inwencja z użyciem HDRI, a kolejna to scenka zrobiona na podstawie tutoriala. Jednak w obydwu jest jeszcze dużo rzeczy które chciałbym poprawić ale nie wiem jak? Jak fajnie pokazać szybe? I jak pokazać lepiej stal nierdzewną? W skrócie...zwracam się o pomoc w poprawieniu (najlepiej wersji nr.2).

 

1.

st1it9.jpg

 

2.

nst11hr4.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

2 o niebo lepsze, wiem nawet z jakiego tutka korzystałeś ;) Szkło ma strasznie ostre brzegi, daj tam jakiś mały chamfer. Skąd te czarne prostokąty w odbiciu? Może dasz jakieś łagodne odbicie światła na szybę?

Napisano

narazie dodałem delikatne odbicia w posadzce i do końca nie wiem jak zrobić odbicie w tej szybie tak żeby nie psuć całej sceny:/ Te czarne prostokąty które się odbijają są ustawione na scenie...zaraz nad kadrem...myślicie że powinienem je usunąć?

 

nowa wersja:

55801833lg3.jpg

Napisano

na moje powinienes zwiększyć studio.. bo przez tą bliskość wygiętych scianek.. sprawia ze stolik jest miniaturowych rozmiarów..

 

co do odbić nie wiem czy to coś da bo sam nie testowałem jeszcze ale HDRI mapa CI w tym pomoze :D

 

btw. ładnie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności